• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Cornelius fat 19 og 9 liter ball lock

Hei Rutof!  Hørte at de siste fata, som er til oss som bestilte ca 26 Juli 2013, nå har vært til fortolling. Vil det si at vi kan vente å få de tilsendt en av de nærmeste dagene?  mvh  Ole Reinert
 
Hei
Pakk som bare det!!! Det har gått 3mnd nå siden bestilling/betaling.
Har nå et nytt brygg som venter sårt på fat.
Å hente blir vel langt, så det står jeg over.
Hilsen
Laurits Måseidvåg
 
Jeg tror Rutof nå er blitt pro. Derfor tror jeg denne tråden kan avsluttes og fremtidig diskusjon om Rutofs leveringsevne flyttes til de hjemmesidene som han har laget.

Dette forumet er for øyeblikket kun ment for ikkekomersielt salg mellom medlemmer
 
lukkman skrev:
Hei
Pakk som bare det!!! Det har gått 3mnd nå siden bestilling/betaling.
Har nå et nytt brygg som venter sårt på fat.
Å hente blir vel langt, så det står jeg over.
Hilsen
Laurits Måseidvåg
Hei!
Vi er flere som har ventet mer enn 6 mnd nå siden bestilling/ betaling, så jeg vil inderlig håpe og tro at vi får de først!

Mvh

Ole Reinert
 
Ole Reinert skrev:
lukkman skrev:
Hei
Pakk som bare det!!! Det har gått 3mnd nå siden bestilling/betaling.
Har nå et nytt brygg som venter sårt på fat.
Å hente blir vel langt, så det står jeg over.
Hilsen
Laurits Måseidvåg
Hei!
Vi er flere som har ventet mer enn 6 mnd nå siden bestilling/ betaling, så jeg vil inderlig håpe og tro at vi får de først!

Mvh

Ole Reinert


Jeg har startet med de spm ikke fikk noen iførste omgang. Dine er nå pakket og blir levert posten ikveld.  Spørsmål rettes på Mail og blir svart der.  Ikke på forum.

Skrevet grunnen for at alle ikke fikk i første omgang. Det var desverre ikke noe jeg kunne gjøre. Har kompanisert med gratis fat. Kraner og annet.
 
Rutof skrev:
Ole Reinert skrev:
lukkman skrev:
Hei
Pakk som bare det!!! Det har gått 3mnd nå siden bestilling/betaling.
Har nå et nytt brygg som venter sårt på fat.
Å hente blir vel langt, så det står jeg over.
Hilsen
Laurits Måseidvåg
Hei!
Vi er flere som har ventet mer enn 6 mnd nå siden bestilling/ betaling, så jeg vil inderlig håpe og tro at vi får de først!

Mvh

Ole Reinert


Jeg har startet med de spm ikke fikk noen iførste omgang. Dine er nå pakket og blir levert posten ikveld.  Spørsmål rettes på Mail og blir svart der.  Ikke på forum.

Skrevet grunnen for at alle ikke fikk i første omgang. Det var dessverre ikke noe jeg kunne gjøre. Har kompanisert med gratis fat. Kraner og annet.

Vi er flere som er blitt lovet kompensasjon med humle, kraner og ekstra fat.. Ikke sett snurten av noe av det...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ingemarh skrev:
Rutof skrev:
Ole Reinert skrev:
lukkman skrev:
Hei
Pakk som bare det!!! Det har gått 3mnd nå siden bestilling/betaling.
Har nå et nytt brygg som venter sårt på fat.
Å hente blir vel langt, så det står jeg over.
Hilsen
Laurits Måseidvåg
Hei!
Vi er flere som har ventet mer enn 6 mnd nå siden bestilling/ betaling, så jeg vil inderlig håpe og tro at vi får de først!

Mvh

Ole Reinert


Jeg har startet med de spm ikke fikk noen iførste omgang. Dine er nå pakket og blir levert posten ikveld.  Spørsmål rettes på Mail og blir svart der.  Ikke på forum.

Skrevet grunnen for at alle ikke fikk i første omgang. Det var dessverre ikke noe jeg kunne gjøre. Har kompanisert med gratis fat. Kraner og annet.

Vi er flere som er blitt lovet kompensasjon med humle, kraner og ekstra fat.. Ikke sett snurten av noe av det...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Vist du ikke har fått send Mail.
 
Vi er flere som er blitt lovet kompensasjon med humle, kraner og ekstra fat.. Ikke sett snurten av noe av det...


Sent from my iPhone using Tapatalk
[/quote]

Hmm...!
 
Vil bare dele mine erfaringer, rundt denne handelen.

Det har tatt litt lenger tid enn forventet, og som nevnt tidligere i tråden så skulle folk få velge i litt forskjellig "stasj"(humle,kran, ekstra fat) for ventingen.

Jeg har for det meste hatt kontakt med Rune pr. e-post(som han besvarer veldig raskt), og kan bekrefte at det ikke har vært noen problem i det hele tatt å få kompensasjon i form av "stasj", for ventingen på fatene.

Nevner at jeg var med på første bestilling som var i Juli/August og har nå mottatt fata mine. De måtte rengjøres en del, men det må en regne med når en kjøper brukt.
 
Jeg hadde et problem med lokket på et fat. Sendte mail til Rune, og han sendte nytt lokk dagen etter..
Idag fikk jeg mail med sendingsnr på resten av fata, så han ordner opp :)
 
Løver skrev:
Jeg hadde et problem med lokket på et fat. Sendte mail til Rune, og han sendte nytt lokk dagen etter..
Idag fikk jeg mail med sendingsnr på resten av fata, så han ordner opp :)
+1
 
Tilbake
Topp