Rutof skrev:Siste kom idag på døren. Starter å sende ut imorgen.
Har du helt glemt oss ut? Savner fortsatt fata mine.Rutof skrev:Siste kom idag på døren. Starter å sende ut imorgen.
Ole Reinert skrev:Har du helt glemt oss ut? Savner fortsatt fata mine.Rutof skrev:Siste kom idag på døren. Starter å sende ut imorgen.
Hei!lukkman skrev:Hei
Pakk som bare det!!! Det har gått 3mnd nå siden bestilling/betaling.
Har nå et nytt brygg som venter sårt på fat.
Å hente blir vel langt, så det står jeg over.
Hilsen
Laurits Måseidvåg
Ole Reinert skrev:Hei!lukkman skrev:Hei
Hilsen
Laurits Måseidvåg
Vi er flere som har ventet mer enn 6 mnd nå siden bestilling/ betaling, så jeg vil inderlig håpe og tro at vi får de først!
Mvh
Ole Reinert
Rutof skrev:Ole Reinert skrev:Hei!lukkman skrev:Hei
Hilsen
Laurits Måseidvåg
Vi er flere som har ventet mer enn 6 mnd nå siden bestilling/ betaling, så jeg vil inderlig håpe og tro at vi får de først!
Mvh
Ole Reinert
Jeg har startet med de spm ikke fikk noen iførste omgang. Dine er nå pakket og blir levert posten ikveld. Spørsmål rettes på Mail og blir svart der. Ikke på forum.
Skrevet grunnen for at alle ikke fikk i første omgang. Det var dessverre ikke noe jeg kunne gjøre. Har kompanisert med gratis fat. Kraner og annet.
Ingemarh skrev:Rutof skrev:Ole Reinert skrev:Hei!lukkman skrev:Hei
Hilsen
Laurits Måseidvåg
Mvh
Ole Reinert
Jeg har startet med de spm ikke fikk noen iførste omgang. Dine er nå pakket og blir levert posten ikveld. Spørsmål rettes på Mail og blir svart der. Ikke på forum.
Skrevet grunnen for at alle ikke fikk i første omgang. Det var dessverre ikke noe jeg kunne gjøre. Har kompanisert med gratis fat. Kraner og annet.
Vi er flere som er blitt lovet kompensasjon med humle, kraner og ekstra fat.. Ikke sett snurten av noe av det...
Sent from my iPhone using Tapatalk
+1Løver skrev:Jeg hadde et problem med lokket på et fat. Sendte mail til Rune, og han sendte nytt lokk dagen etter..
Idag fikk jeg mail med sendingsnr på resten av fata, så han ordner opp