Det var trist, ja.CraftCo Sweden AB er vel et eget firma. Jeg har ikke så mye peililng på hvordan ting skjer i forretningsverdenen, men kan denne konkursen være en måte å flytte hele virksomheta over til Sverige på?
Det er mulig med klikk og hent hos Altibrygg, alternativt selger Skudenes Bryggeri malt, men da får du deg en liten kjøreturPå mobilen kan jeg kun gi tommel opp, men dette er langt fra tommel opp…
De fleste bryggebutikken fikk et oppsving ifm korona. De fleste viste også at den var kortvarig. Mange ser nå fortsettelsen av nedturen fra 2019.
Jeg er nå på hytta i Tysvær og tenkte å ta en hyggelig tur innom AltiBrygg for ingredienser til et sommerlig øl. Men de er nå kun på web (+hyggelig lokal service). Trist, men de er ikke alene.
Dersom den største går under, varsler det dårlig for alle oss som foretrekker nærbutikk over Web.
Ikke noe galt med web…
‘Winter is comming’
På tide med en Winter warmer
M
Det gjør jeg iogforseg uansett, men la oss håpe de holder det gående.Da blir det å handle alt på Strømmen
Ditto!Det er også verdt å merke seg at CraftCo/BryggSelv har hatt agenturet på en del produkter, og at Strømmen og andre har måttet kjøpe en del varer fra dem enten de vil eller ei, og dermed indirekte har bidratt til å brødfø storebror. Det blir mildt sagt spennende å se hva som skjer framover i dette markedet i Norge.