Craft co/ Bryggselv konkurs

«Erik Schønsee i tidligere Bryggselv as forteller at pandemien var viktig årsak til at selskapet gikk konkurs nå før sommeren»
… nå var vel Pandemien en gigantisk OPPtur for bryggebutikken…
 
Syntes BrewShop har blitt litt tregere i det siste. Kan det han noe med konkursen til Bryggselv å gjøre :rolleyes:
 
Er vel bare brewshop og ølbrygging igjen som de store aktørene som forsyner de små butikkene og, så det er ikke bra for oss som er kunder i det markedet
 
Syntes BrewShop har blitt litt tregere i det siste. Kan det han noe med konkursen til Bryggselv å gjøre :rolleyes:
Har vel mest med det enorme trykket de har fått etter de overtok for BS, jeg har fått varer med 1 dag eller 2 mer enn vanlig, de hadde glemt noe og sendte det dagen etter så servicen er like god som før :)
 
Har vel mest med det enorme trykket de har fått etter de overtok for BS, jeg har fått varer med 1 dag eller 2 mer enn vanlig, de hadde glemt noe og sendte det dagen etter så servicen er like god som før :)

Det er jeg enig i. Fortsatt god service, men det har begynt å lugge litt
 
Konkursen kom brått på oss alle, også på de andre bryggebutikkene. Det vil ta litt tid for dem å tilpasse seg den nye hverdagen med (forhåpentligvis) flere kunder, BtoB kunder, nye leverandører, eget grosist-ledd for enkelte produkter +++
Skalering er vanskelig, og nye ansatte er en ømtålig balansegang.
Håper alle gir dem litt tid
 
Snakka akkurat med dem. Fult trøkk nå som Bryggeselv har lagt ned, men får fersk gjær nå før helga :)
 
Min nylige erfaring med Brewshop: La inn bestilling torsdag 17. August, ordre behandlet mandag 21. August, ble lagt i pakkeboks i dag tidlig. Fikk melding fra Posten i går tidlig om at det kom til å bli forsinket, så kunne kanskje egentlig vært der i går.

Det er jo en helg innimellom der, så jeg er fornøyd :) Nokså liten bestilling, da det kun var noe som Strømmen ikke hadde på lager.
 
Tilbake
Topp