Det jeg har gjort i dag,Kassen er til co2 flaske som skal henge på vegg.Skal male det som er tre,men det blir ikke gjort før lønningdag.Sitter nu og lurer på om e skal lage et låk til kassen av hobbyplate
Vedlegg
Sist redigert:
Ser at det helst er de reine som skulle vært avbildet, men de er stappet inn i et hjørne i boden. Lite Kodak-moment over det motivet...har du et bilde av ferdig rensa da?
?Kremt......
Noen etterlengtede oppgraderinger i bryggeriet
Fikk konisk gjæringstank som jeg har hatt lyst på i lengre tid av samboeren min i bursdagsgave, lykke!
Vis vedlegget 28324
Har butterfly ventil på vei allerede for å ha som dump for å få full flow, og har kjøpt litt koblinger for å kjøre co2 inn i toppen ved gjærhøsting/racking etc. Venter bare på Cornelius plugg adapter så jeg får brukt hurtigkoblingene.Vis vedlegget 28325 Kjøpte også en for å kjøre co2 inn i bunnventilen ved tørrhumling, for å holde humla i suspensjon. Noen som har erfaringer med det? Kalles vel "co2-burp".
Bygde meg også oksygenflaskeholder, staven til steinen er et stigerør fra Cornelius-fat. Perfekt tykkelse og lengde
Vis vedlegget 28327
Vis vedlegget 28328
Vis vedlegget 28326
Bygde meg også oksygenflaskeholder, staven til steinen er et stigerør fra Cornelius-fat. Perfekt tykkelse og lengde
Fantastisk gave! Hun er en "keeper", det er bare å kontakte gullsmed og gå på kne.Noen etterlengtede oppgraderinger i bryggeriet
Fikk konisk gjæringstank som jeg har hatt lyst på i lengre tid av samboeren min i bursdagsgave, lykke!
Vis vedlegget 28324
Har butterfly ventil på vei allerede for å ha som dump for å få full flow, og har kjøpt litt koblinger for å kjøre co2 inn i toppen ved gjærhøsting/racking etc. Venter bare på Cornelius plugg adapter så jeg får brukt hurtigkoblingene.Vis vedlegget 28325 Kjøpte også en for å kjøre co2 inn i bunnventilen ved tørrhumling, for å holde humla i suspensjon. Noen som har erfaringer med det? Kalles vel "co2-burp".
Vis vedlegget 28327
Vis vedlegget 28328
Vis vedlegget 28326
Fantastisk gave! Hun er en "keeper", det er bare å kontakte gullsmed og gå på kne.