Digge øl det der. Har en abt 12 magnum stående selv. Litt voldsom alene, men gleder meg til den. Så var det jo hyggelig å se refleksjonen av en vaskekte ekornskurk i vinduet.Vis vedlegget 28504 Det blir en belgisk romjul tenker jeg.
Har også en Abt magnum stående... har visst hatt den i snart to år ...Digge øl det der. Har en abt 12 magnum stående selv. Litt voldsom alene, men gleder meg til den. Så var det jo hyggelig å se refleksjonen av en vaskekte ekornskurk i vinduet.
Du sier noe. Jeg er vant med "snar-øl". 10l vann, 1l vørterøl, 1kg sukker, en dæsj negro (farge) og bakegjær rørt flytende i sukker. Varmes til 37 grader og flaskes før 1-2 uker karbonering i kjellertemperatur. Frisk og grei drikke, men ikke øl.Digg å få servert slektens tradisjonelle jule"mjød" når en er på juleferie
For øvrig merkelig at de alltid har kalt det mjød, siden den består av sitron, sukker, gjær og rosiner. Alkoholen er nok maks 0.3 %.
Du sier noe. Jeg er vant med "snar-øl". 10l vann, 1l vørterøl, 1kg sukker, en dæsj negro (farge) og bakegjær rørt flytende i sukker. Varmes til 37 grader og flaskes før 1-2 uker karbonering i kjellertemperatur. Frisk og grei drikke, men ikke øl.