Deilige bilder!!!

e25d120f1914e8ae16318ce33d682388.jpg


Sent fra min C6603 via Tapatalk

Spent på hvordan den der Rekved er
 
Biltema.

Du må bare regne på strømforbruket, at de gir nok mA. Og nei, det krever ikke stikk-kontakt. Klipp av kabelen (pluggen) og bare fest lederne (skikkelig!) på en eller annen måte til 230V-inntaket ditt. Hvis du bruker skinne, eller parallellkobler med to ledere i samme hull (hvis hullet er dimensjonert for det)eller på annet vis, må du velge selv. Bare det er en forsvarlig tilkobling.
BT=Biltema. SELVFØLGELIG! *klask i pannen*

Jeg har to enheter som hver krever <2 Watt Auber SYL-2362B
Boksen (og senere skapet) blir som sagt kontrollert av en elektriker, så det blir nok rett (til slutt).
 
Spent på hvordan den der Rekved er
På flaska står det "...gjæra med villgjæra Brettanomyces bruxellensis og modna på franske Juraconfat. Ølet har en kompleks smak med syrlege, fruktige og krydra tonar. Humlebitterheita er låg, men ølet har god tanninstruktur frå fatlagringa."
Blir spennende!
 
Edit:Kikket på bildet ditt igjen. Du bruker WAGO, topp stemning. Du kan klippe av pluggen og stikke lederne i hver sin WAGO, hvis du splitter 230V inntaket slik.
Bruker WAGO nå, men i skapet skal jeg bruke terminalbokker: http://www.ebay.com/itm/3pcs-Dual-8...374?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4d1649e166 etter "instruksjoner" fra @glennrlie sin oppskrift (link).

Hele oppsettet mitt er inspirert av @glennrlie og @msevland , med litt privat konsultasjon hos Morten.
 
Bruker WAGO nå, men i skapet skal jeg bruke terminalbokker: http://www.ebay.com/itm/3pcs-Dual-8...374?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4d1649e166 etter "instruksjoner" fra @glennrlie sin oppskrift (link).

Hele oppsettet mitt er inspirert av @glennrlie og @msevland , med litt privat konsultasjon hos Morten.

Men. Bygger du et liksomskap nå, og så skal du straks bytte det ut? Hvis du går for et større skap så ville jeg personlig gått for DIN-skinne og blokker (husker egentlig ikke hva det heter) på denne. Men jeg skal ikke si mer. De gutta der vet jo hva de driver med.
 
Men. Bygger du et liksomskap nå, og så skal du straks bytte det ut? Hvis du går for et større skap så ville jeg personlig gått for DIN-skinne og blokker (husker egentlig ikke hva det heter) på denne. Men jeg skal ikke si mer. De gutta der vet jo hva de driver med.
JA, jeg bygger liksomskap nå. Og så skal jeg bygge et skikkelig skap etter hvert (straks vet jeg ikke), men jeg er ikke helt klar for begynne å kappe i det enda. Og jeg har ikke alle delene heller.
Men jeg er DRIT lei av å varme skyllevannet mitt for mye, spesielt når jeg har PID'er liggende så det er unødvendig. Så derfor bygger jeg en "midlertidig" boks. :)
 
Jeg vet heller ikke hva jeg driver med, bare later som [emoji14][emoji2] Har en elektrikerkompis som går over større prosjekter [emoji6]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
JA, jeg bygger liksomskap nå. Og så skal jeg bygge et skikkelig skap etter hvert (straks vet jeg ikke), men jeg er ikke helt klar for begynne å kappe i det enda. Og jeg har ikke alle delene heller.
Men jeg er DRIT lei av å varme skyllevannet mitt for mye, spesielt når jeg har PID'er liggende så det er unødvendig. Så derfor bygger jeg en "midlertidig" boks. :)

Okei. Tar et lite kupp i en helt feil tråd, er klar over det, men jeg så noe jeg synes skurrer, så jeg tar meg friheten...

Du sier du skal bygge et større skap, og så så jeg linken du postet med hvordan du skal fordele strøm.

Det kan være at jeg ikke har fått med meg alt her, og at det er feil, men.. Det jeg stusser på er at den linken du postet er bare en slags brakett som ikke kan festes. Hvis du evt velger å lime den til veggen så kan limet løsne når du kjører nok strøm gjennom der mtp varme.

Det jeg mente med DIN-skinne er dette: 1.jpg
 
Den linken er vel samme terminalblokk som jeg har et par av i mitt skap. Kan utmerket god festes med de ferdigborede skruehullene på hver side av blokka ;)

Som her:

01%2B(19).jpg
 
Okei. Tar et lite kupp i en helt feil tråd, er klar over det, men jeg så noe jeg synes skurrer, så jeg tar meg friheten...

Du sier du skal bygge et større skap, og så så jeg linken du postet med hvordan du skal fordele strøm.

Det kan være at jeg ikke har fått med meg alt her, og at det er feil, men.. Det jeg stusser på er at den linken du postet er bare en slags brakett som ikke kan festes. Hvis du evt velger å lime den til veggen så kan limet løsne når du kjører nok strøm gjennom der mtp varme.

Det jeg mente med DIN-skinne er dette: Vis vedlegget 28876
Du har helt rett @Miguel , jeg skal sannsynligvis både ha DIN-skinne og enheter som skal festes på den.
Og jeg postet en link til en enhet som ikke har støpsel, men sannsynligvis ikke det jeg vil ha. :)

men nå er det for sent å diskutere styreskap, kjenner jeg..
 
Hvilke feedback loop-behov er det som dekkes av denne proporsjonal-integral-derivative kontrolleren? (Har googlet)

Gjæringsskap?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Tilbake
Topp