Ser ut som den til høyre er et rævva øl.
Endte opp med å koble inn et enkelt stikk og bruke en gammel mobillader med utgang 12V 1,5A.BT har en som gir 3000 mA på sekundærsiden. Er du heldig så har jeg en slik liggende, hvis du er interessert. Den er stor som en litt eldre laptop-lader.
@LarsUlv
Men fakerten heller, sånn autotuning tar VELDIG lang tid.så flott da
Googlet meg frem til at den skal droppe 10 grader 3 ganger med tilhørende pådrag for å nå set-temperatur før den er fornøyd.Men fakerten heller, sånn autotuning tar VELDIG lang tid.
Kommer til å blir full her jeg sitter ved siden av fat-kjøleskapet og ser på disse tallene som ikke beveger seg (nesten)
fakerten heller
Kjente meg plutselig hjemme (ex. Kopervik)Haugesund/Karmøy aner?
Nei. Vi sier da "fakerten heller" i Bergen også. Selv om jeg egentlig burde skrevet "Fakerten hellar!", men jeg normaliserte littegrann.Haugesund/Karmøy aner?
Nei, har nok ikke det (enda). Men hovedinspirasjonen til boksen kommer fra @msevland sin store tråd om emnet: https://forum.norbrygg.no/threads/diy-sestos-pid-d1s-koblingsdiagram-og-deler.29353/@LarsUlv har du en DIY tråd for den fine boksen du har laget? Kunne vært kjekt å sett oppi for en som er helt grønn og litt redd for alt som har strøm.