Deilige bilder!!!

Har @StigAa vært med her? [emoji848]
2061a329fa26fb5f04563abdf37e061a.jpg
Dette skjønte jeg lite av. Hatten?
 
Men hva har dette med øl å gjøre?

upload_2017-7-25_20-56-3.jpeg
Vel, jeg kan jo ikke brygge hele tida:p. Og en viss balanse bør det vel være i tilværelsen. Også er det en vakker sykkel;). Jeg kan stå lenge og se på den. (Men jeg bruker den også, altså. Den har temmelig mange mil på klokka.)
 
Vel ser ut til at du har fiksa deg plass til både øl og no annet rehydrerende

Det var jo en tanke:p - det går jo 2 x 0,75 der. Men jeg tror ikke jeg hadde turt å vagle meg opp på den der med såpass i promille. Og så mister du lappen hvis du blir tatt i promillesykling!
 
Og så mister du lappen hvis du blir tatt i promillesykling!
Akkurat det der syns jeg er urettferdig!
De som ikke har sertifikat kan promillesykle og ikke miste lappen, fordi de ikke har noen.

Men alt er ikke rettferdig i livet - det forsøker jeg å lære barna når de sier at "Det er urettferdig at ... "

Nå hørtes det ut som jeg har promillesyklet og mistet lappen. Det har jeg ikke.
Men jeg syns det er urettferdig at det går an.
 
Akkurat det der syns jeg er urettferdig!
De som ikke har sertifikat kan promillesykle og ikke miste lappen, fordi de ikke har noen.

Men alt er ikke rettferdig i livet - det forsøker jeg å lære barna når de sier at "Det er urettferdig at ... "

Nå hørtes det ut som jeg har promillesyklet og mistet lappen. Det har jeg ikke.
Men jeg syns det er urettferdig at det går an.

Jeg tror ikke det har forekommet at noen har mistet lappen på den måten. Men en skal jo være den første:). Vet ikke om noen har blitt tatt for å kjøre for fort, heller. Men i bunnen av en bakke her i nærheten er det 40-grense - og der hender det jeg har over 70:p. Det tror jeg ville svi stygt.

men du får ikke likes av meg før du får instalert en slik
61Z-Wp1hVYL._SY606_.jpg

Montert på ei lang stang i front:D. Randsfjorden rundt på 2 timer!
 
Akkurat det der syns jeg er urettferdig!
De som ikke har sertifikat kan promillesykle og ikke miste lappen, fordi de ikke har noen.

Men alt er ikke rettferdig i livet - det forsøker jeg å lære barna når de sier at "Det er urettferdig at ... "

Nå hørtes det ut som jeg har promillesyklet og mistet lappen. Det har jeg ikke.
Men jeg syns det er urettferdig at det går an.
Men de uten lappen kan jo til og med fyllekjøre bil uten å miste lappen de ikke har. Skal ingen miste den ved fyllekjøring da?
 
Men de uten lappen kan jo til og med fyllekjøre bil uten å miste lappen de ikke har. Skal ingen miste den ved fyllekjøring da?

Så, altså: "Alt er ikke rettferdig i livet". Fordi det må være sånn. ;)

Vet ikke om jeg akkurat gikk på en Erasmus Montanus, men det får så være. :)
 
Men Lars; at alt ikke er rettferdig er jo et faktum, men det er et sørgelig faktum. Alt burde være rettferdig.
Nå koser jeg meg med en big ass money staut og sitter langt pokker innpå Finnskogen med så dårlig dekning at jeg surfer med Edge. Blir litt filosofisk... hakke studert filosofi og mangler begrepsapparatet, men hvis man kan kalle ting rettferdig antar man jo at det er en "norm"... ting er ikke urettferdig eller rettferdig... ting skjer og shit happens.
 
Tilbake
Topp