Jeg har prøvd.. Utsolgt og kan ikke bestilles (men den er i noen pol, som er for langt unna meg). Har aktivert varsling når den blir tilgjengelig igjen.Du får den på polet nå.
Jeg har prøvd.. Utsolgt og kan ikke bestilles (men den er i noen pol, som er for langt unna meg). Har aktivert varsling når den blir tilgjengelig igjen.Du får den på polet nå.
For å være ærlig, så kjøpte jeg den som en del av en assortert boks med 12 øl (skimtes i bakgrunnen), og kjenner ikke bakgrunnen til halvparten av dem en gang. Hva kan jeg forvente?Kjenner jeg er misunnelig på celebratoren!
Har ikke fått fatt på den selv enda desverre, så kan ikke gi deg noen førstehånds erfaringer. Men den er vel annerkjent som et av verdens beste bockøl! Fun fact er at bryggeriet (Ayinger) trolig er opphavet til WLP833 German Bock.For å være ærlig, så kjøpte jeg den som en del av en assortert boks med 12 øl (skimtes i bakgrunnen), og kjenner ikke bakgrunnen til halvparten av dem en gang. Hva kan jeg forvente?
Godt utført prosjekt!Vis vedlegget 32562
Endelig fikk jeg motorisert maltmølla. Motor fra en garasjeport. Det var så komplisert styring at jeg tok meg ikke tid til å lage Arduino styring til den enda, så printkortet ble bare skrudd rett på. Blir godt å slippe å bruke skrumaskinen mer
Godt utført prosjekt!
Hvilken kobling har du brukt, størrelse, mellom akslingene?
Ja, det er helt nydelig. Tok mer blåmuggost, og tok også litt valnøtter og honning til! Helt ubeskrivelig nydelig.Ahh, det er så digg Portvin og blåmugg
Hvor får du strømmen fra? Aggregat?Da er vi på plass på Notodden Bluesfestival. Good times.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Kjøpte en bryllupsgave til meg selv