Hvor høy er den nå?
Det spurte jeg leverandøren om også, så lenge det er pellets/blomst må jeg ta det via toppen, rimelig mye Co2 så det er ikke noe problem, tar av trykket, o restetter de med Co2 etter humling. Den kommer fra New Zealand Google UBREW4U SÅ ER DU der. Fikk med en tilstås for flytende klaringsniddelKult opplegh! Hvor har du fått de gjæringstønnene fra? Og hvordan tørrhumler du de med trykk?
Det spurte jeg leverandøren om også, så lenge det er pellets/blomst må jeg ta det via toppen, rimelig mye Co2 så det er ikke noe problem, tar av trykket, o restetter de med Co2 etter humling. Den kommer fra New Zealand Google UBREW4U SÅ ER DU der. Fikk med en tilstås for flytende næringsmiddel og humleekstrakt, de kan injiseres uten og åpne toppen. Forrige manglet litt store fingre liten tlf
Hva er det første du skal ha på fatet, og hvor lenge?Gleder meg til å få fylt opp denna luringen med noe mørkt og sterkt Vis vedlegget 32829
Ikke helt sikker, men tror det blir en quadruppel, kommer til å smake på den jevnlig til jeg får ønsket eikesmak.Hva er det første du skal ha på fatet, og hvor lenge?
oki, grunnen til at jeg spør er at også jeg har et nytt eikefat og er usikker på hva som skal på det først, når eiken fortsatt er "rå", hvis det er en ting... =)Ikke helt sikker, men tror det blir en quadruppel, kommer til å smake på den jevnlig til jeg får ønsket eikesmak.