Tenkte å prøve det. Men har ingen autosparge eller lignende så det blir å justere med kuleventilene. Blir det fiasko så har jeg ihvertfall to separate bryggere .Artig konsept. Du bare blander inn skyllevann i sløyfa altså.
Sett den på røreren neste gang. Jeg garanterer at malstrømsaft smaker bedre.Når man bor midlertidig, med mange eiendeler på lager, og barna vil ha saft...
Har du skrudd inn lensepluggen i fatet? Hva slag fremgangsmetode brukte du?
Og lensepluggen passet rett inn i hullet i tønnen?La på et lag med silikon mellom lensepluggen og treverket. Forboret skruehullene , tror med et 2 mm bor, og skrudde inn skruene.
Og lensepluggen passet rett inn i hullet i tønnen?
Jg ser at på min tønne må jeg borre opp hullet litt for å få plass til lensepluggen (Den har en "hals" på baksiden med gjenger for selve pluggen).
Takk for svar! Det er ikke fare for å ødelegge spennet med så små hull?La på et lag med silikon mellom lensepluggen og treverket. Forboret skruehullene , tror med et 2 mm bor, og skrudde inn skruene.
Takk for svar! Det er ikke fare for å ødelegge spennet med så små hull?
Nei, skruehullene vil nok ikke gjøre noe med spennet. De blir uansett "fylt" med skruer.Takk for svar! Det er ikke fare for å ødelegge spennet med så små hull?
Får vel ta en liten skitur først vel?
*Nesten* som man fikk lyst å ta seg en tur opp til snøen.Får vel ta en liten skitur først vel?