Halv kasse?? Det er jo bare 10. Halv kasse er vel 12 .Vis vedlegget 40869
Enormt utvalg i tysk øl hos Ambrosetti i Schillerstrasse i Berlin, med hovedfokus på lokale og bayerske bryggerier. Og med snittpris på 1 euro per halvliter blir det en overkommelig handel også.
Edit: Jeg har kjøpt alt mulig rart - fra pils til Helles, kellerbier og Zwickel.
Jeg er vokst opp med begge, og begge gjorde meget gode konserter. Man skiller ikke mellom sine hjertebarn@msevland Er det fortsatt sånn at Manfred Mann's Earth Band topper Toto?
Du vet du er en ølnerd når du lager 69 liter portvin for å kunne lagre øl på portvinsfat. Du kan jo lage 345 liter portvinsaus av den.Når det er så forbaska vanskelig å få tak i brukte portvinsfat her på berget, så får man bare lage et brukt portvinsfat selv.
Vil det være mulug å bruke portvinen til å lage Balsamico ??Du vet du er en ølnerd når du lager 69 liter portvin for å kunne lagre øl på portvinsfat. Du kan jo lage 345 liter portvinsaus av den.
Gjett hva venner og familie kommer til å få til jul de neste 10 årene?!!!?Du vet du er en ølnerd når du lager 69 liter portvin for å kunne lagre øl på portvinsfat. Du kan jo lage 345 liter portvinsaus av den.
Jeg kommer nok til å forsøke og lage portvinseddik av noen liter.Vil det være mulug å bruke portvinen til å lage Balsamico ??
Sent fra min SM-G973F via Tapatalk
Åhå! Bedre enn solbærsaft?Liker god portvin selv.
Har du prøvd risengrynsgrøt med portvin til? Julegrøten blir aldri den samme igen