erikraude
Norbrygg-medlem
Det har vært en lang vinter...Skal si du polerer håndtaket ditt!
Det har vært en lang vinter...Skal si du polerer håndtaket ditt!
De siste to shanksene kom på døra igår (takk, @Oberstbräu), så i påvente av nyoppussa kjøkken måtte jeg lage en mock up i kjelleren. Ser lovende ut!
Vis vedlegget 40767
Det så da ikke så vanskelig ut, men jeg skjønner ikke helt bruksområdet. Er bladet utskiftbart?Du hadde sikkert klart å lage en snittekniv for brød?
Mer håndtak å polere?Det så da ikke så vanskelig ut, men jeg skjønner ikke helt bruksområdet. Er bladet utskiftbart?
Det så da ikke så vanskelig ut, men jeg skjønner ikke helt bruksområdet. Er bladet utskiftbart?
Så det står bare i spenn i en spalte i treet som strammes med de skruene? Virker jo likefram nok.Utskiftbart, ja. For snitting av deig sånn at brødet får ese ut lettere.
Så det står bare i spenn i en spalte i treet som strammes med de skruene? Virker jo likefram nok.
Kule kniver, men er det mulig å få tak i sånne barberblad lenger?
Fine! Og hvis du ikke skal polere dem opp burde ikke det der være så tidkrevende å lage til, ihvertfall hvis du har tilgang på en båndsag. Både form og spalte får du til med saga, og så kan du pusse dem for hånd hvis du ikke har maskiner til det.Mer her, også brødsager Ahren-Paul Main (@thegarlictun) • Instagram photos and videos
Herlig morgenstund i drivhuset, temperaturen er allerede 23° her inne. Det er dessverre ikke en juicy ipa som står på bordet, bare en juicy juice.
Vis vedlegget 40782
Det er hydroponics ja, fungerte som en drøm i fjor, har aldri hatt så mye tomater. Har noen blomster på mine også, så dette blir bra.