LarsUlv
Norbrygg-medlem
Myyyye bedre!Åhå! Bedre enn solbærsaft?
Skuffelsen over ikke "finne" mandelen blir også mye lettere å bære.
Myyyye bedre!Åhå! Bedre enn solbærsaft?
Liker god portvin selv.
Har du prøvd risengrynsgrøt med portvin til? Julegrøten blir aldri den samme igen
Har laget ravoli nå to ganger.Hjemmelaget pasta og indrefilet.
Hva slags maskin presser du pastaen ut med? Så veldig praktisk ut!Hjemmelaget pasta og indrefilet.
Kitchen Aid sin med forskjellige innsatserHva slags maskin presser du pastaen ut med? Så veldig praktisk ut!
Har fjernet noen busker, og trenger vanning av nysådd plen. Liker ikke å vanne i timesvis, og er for lat til å skru på/av hele tiden.
Bruker derfor solenoid kranen innkjøpt til bryggeriet, en firmware flashet Sonoff med Tasmota og hjemmestyringsenheten, Hubitat. Nå vannes 5 min hver time automatisk
ResultatorientertHar fjernet noen busker, og trenger vanning av nysådd plen. Liker ikke å vanne i timesvis, og er for lat til å skru på/av hele tiden.
Bruker derfor solenoid kranen innkjøpt til bryggeriet, en firmware flashet Sonoff med Tasmota og hjemmestyringsenheten, Hubitat. Nå vannes 5 min hver time automatisk
Er du fornøyd med hubitat’en?Har fjernet noen busker, og trenger vanning av nysådd plen. Liker ikke å vanne i timesvis, og er for lat til å skru på/av hele tiden.
Takk! Er du fornøyd med den?
Takk! Er du fornøyd med den?