Deilige bilder!!!

Hjemmelaget pasta og indrefilet.
0b0a4c40afe8e22087163874056ec481.jpg
 
Har fjernet noen busker, og trenger vanning av nysådd plen. Liker ikke å vanne i timesvis, og er for lat til å skru på/av hele tiden.
Bruker derfor solenoid kranen innkjøpt til bryggeriet, en firmware flashet Sonoff med Tasmota og hjemmestyringsenheten, Hubitat. Nå vannes 5 min hver time automatisk
106e15b8734f0ab5ed68766d5b7ff257.jpg
 
Har fjernet noen busker, og trenger vanning av nysådd plen. Liker ikke å vanne i timesvis, og er for lat til å skru på/av hele tiden.
Bruker derfor solenoid kranen innkjøpt til bryggeriet, en firmware flashet Sonoff med Tasmota og hjemmestyringsenheten, Hubitat. Nå vannes 5 min hver time automatisk
106e15b8734f0ab5ed68766d5b7ff257.jpg
Er du fornøyd med hubitat’en?
Jeg har liggende en som jeg har planer om å erstatte min smartthings hub v2 med. Men har ikke orket ennå...
 
Vanskelig å finne en med alt. Det viktigste var lokal styring. Så langt fornøyd
Bra miljø for utvikling av drivere og apper
 
Kjøpte en pumpe fra BT som også fungerer helt fint, men er som deg litt usikker på CIP. Stålkaret kan lett løftes, så jeg er på ingen måte avhengig av CIP. Balanserte den over toalettet (jeg har (enda) ikke hjul), åpnet Butterfly, og spylte alle rester enkelt ut. Hadde jeg hatt et større anlegg som ikke enkelt kunne håndteres, så kanskje...
 
Tilbake
Topp