Deilige bilder!!!

LarsUlv

Norbrygg-medlem
Endelig fikk jeg overført 5 literen med Birger Eriksen som har stått med saison-gjær siden i vår, til fat for karbonering.
Inspirasjon fra @Mc.

Så får vi se hvor lang tid det tar før det kommer på flaske da...

.

Mc.

Norbrygg-medlem
Endelig fikk jeg overført 5 literen med Birger Eriksen som har stått med saison-gjær siden i vår, til fat for karbonering.
Inspirasjon fra @Mc.

Så får vi se hvor lang tid det tar før det kommer på flaske da...

.
Gleder meg til å høre hvordan den blir. Hvilken gjær brukte du?

GHalvorsen

Registrert bruker
Nissen smiler med god grunn...!
Digg at disse er tilgengelig igjen på polet.
En tenker liksom at det må være en doppelbock, men så leser en "Fresh Hop IPA". Ser det som overflødig å vente på en eventuell anbefaling når antallet mer eller mindre taler for seg selv - så jeg får se om jeg plukker med meg et par av disse neste gang jeg er på polet. Etter å ha lest NØ-manifestet til Jikiun så fikk jeg en fornyet tro på IPAen, etter fullstendig å ha avskrevet den for rundt ti år siden.

Einar Michelsen

Norbrygg-medlem
Nissen har vært på besøk. Ubegripelig at jeg ikke har gått over til boks tidligere. Kanskje fordi det nylig er blitt tillatt i konkurranser?

Edit: boksen på det siste bildet køddet jeg til. Maskinen var helt uskyldig. Gikk forøvrig rett på en høyt karbonert Wit, uten testing, lese bruksanvisning og den type tull. Kun sett en video på YouTube på forhånd. B80EE3A6-DEF8-4195-9167-1217AF674980.jpeg414E303F-1654-43C2-A7B6-2963FA1BAE50.jpegB1AB42DC-E617-4882-929C-5516771327E7.jpeg

Sist redigert:

Marius K.

Norbrygg-medlem
Nissen har vært på besøk. Ubegripelig at jeg ikke har gått over til boks tidligere. Kanskje fordi det nylig er blitt tillatt i konkurranser?

Edit: boksen på det siste bildet køddet jeg til. Maskinen var helt uskyldig. Gikk forøvrig rett på en høyt karbonert Wit, uten testing, lese bruksanvisning og den type tull. Kun sett en video på YouTube på forhånd. Vis vedlegget 48593Vis vedlegget 48594Vis vedlegget 48595
Godt valg, SL1 er en helt rå maskin :)

• Like
Reaksjoner: JoW
Topp