Deilige bilder!!!

Jeg har en ultra-enkel som ligner litt på denne. Klem sammen enden slik at den passer i el.drillen
Bottle Brush - AliExpress

Den der har jeg en av og bruker den ofte.
Så det var der jeg hadde kjøpt den :cool:
Men den har jo innmat av stål.... dere er ikke engstelig for at den riper opp flaskene altså? Det var hovedårsaken til at jeg gikk for ikea sin - at den er i helplast og garantert ikke lager riper i bunnen eller flaskehalsen/tuten. (Vi burde egentlig nesten hatt en "flaskevasking tråd" der vi kunne samlet opp erfaringer, fakta og kunnskap).
 
Ja, må jo nesten det nå. :)
Pr nå er det bare plass til ett fat i kjøleskapet jeg har skaffa meg, og det er litt stusselig, men jeg tror jeg skal klare to hvis jeg høvler av litt plast på veggene. Tror forresten det skal bli et spørsmål til "tråden for dumme spørsmål".
Ett fat med pils holder jo egentlig. Men om du får plass til to, hva skal du ha i det andre;)?
 
Ett fat med pils holder jo egentlig. Men om du får plass til to, hva skal du ha i det andre;)?
Nei, jeg har jo alltids lyst på en porter, og så er det dette eikebeistet i kjelleren som burde få bydd på litt, en bitter er aldri feil... Masse jeg har lyst til å brygge. Jeg har jo to kjøleskap i kjelleren også, og vinterstid et iskaldt loft, så det er jo egentlig mulig å ha mange fylte fat og bare rotere hva som får være kobla til tappekranene.
 
Men den har jo innmat av stål.... dere er ikke engstelig for at den riper opp flaskene altså? Det var hovedårsaken til at jeg gikk for ikea sin - at den er i helplast og garantert ikke lager riper i bunnen eller flaskehalsen/tuten. (Vi burde egentlig nesten hatt en "flaskevasking tråd" der vi kunne samlet opp erfaringer, fakta og kunnskap).
Det går helt fint så langt jeg kan se
 
Tilbake
Topp