Deilige bilder!!!

Wooohooo!!
b7dee189ae6b91dfb2b672144367ae92.jpg


Sent fra min SM-G960F via Tapatalk

Det er jo bare så sinnsykt rått! Håper du legger ut masse bilder av jomfrubrygget! :)
 
Du kan jo for eksempel sette på en liten "lyslist" på undersiden av hylla over håndtakene, med automatisk tenning av dempet belysning når døra åpnes. Tror det kunne blitt tøft!
Har en ledlist til overs, så det tar fem sekunder å fikse lys, spørsmålet er om det vil være fint.
 
Har en ledlist til overs, så det tar fem sekunder å fikse lys, spørsmålet er om det vil være fint.
Da ville jeg enten hatt en liten list i fargen som hylla eller som plata bak kranene ytterst og oppunder hylla som gjemte selve ledlista. Da får du styrt lyset nedover så du ikke får det i fleisen og du får gjemt selve ledlista.

Edit. Du er vel kanskje høyere enn at du får lyset i fleisen. Men tror uansett det kan være estetisk korrekt og gjemme lista bak noe.
 
Lag en list i samme tre i ytterkant. 1-2cm høy. Legg en 5pin RGBW list bak. Husk ‘W’. Velg en med både wifi og ir slik at din kjære føler seg inkludert (ir).
Drit i individuell styring (2048), da de er Harry.
Klippes til i passe lengde
Fungerer med Alexa og Google Home (i din fjerne fremtiden :) )
NOK 51.25 30% Off | Magic Home Controller Smart Bluetooth 4.0 LED Strip WIFI Controller For LED Strip RGB RGBW LED Rope Work With Alexa Google Home
Sånn var det i et hus foreldra mine kjøpte, under benken. Epileptikere kom aldri tilbake. :p
 
Tilbake
Topp