erikraude
Norbrygg-medlem
Men du tjente vel mer enn det? Det er vel fortsatt strømstøtte, er det ikke?Yess, tjente 22 øre i natt, så de som sier det er bare utgifter med denne hobbyen kan ta seg en bolle.
Vis vedlegget 59370
Men du tjente vel mer enn det? Det er vel fortsatt strømstøtte, er det ikke?Yess, tjente 22 øre i natt, så de som sier det er bare utgifter med denne hobbyen kan ta seg en bolle.
Vis vedlegget 59370
”Dessverre” slår strømstøtten inn ved 70 øre/kWt. Vedum har spart en milliard eller to denne uken.Men du tjente vel mer enn det? Det er vel fortsatt strømstøtte, er det ikke?
Er ikke det beregna på månedsbasis, ikke time for time?”Dessverre” slår strømstøtten inn ved 70 øre/kWt. Vedum har spart en milliard eller to denne uken.
Party pooperPrisene dere ser i appen e vel strengt tatt uten nettleie så koster litt alikavel
Må ikke glemme mons for de som betaler det ogsåPrisene dere ser i appen e vel strengt tatt uten nettleie så koster litt alikavel
Ja, det stemmer, men allerede i oktober bremset det kraftig opp. Blir neppe noe støtte denne måneden,Er ikke det beregna på månedsbasis, ikke time for time?
Edit: Jo, det er det. Så spørs det, da, om snittet for måneden bikker grensa eller ikke.
Hvordan ser det ut på innsiden?
8mm ut fra shank og overgang til 6,35mm.Hvordan ser det ut på innsiden?
Skal gjøre det samme selv.
Jeg vet ikke, men overgang fra mindre lumen til større er kanskje ikke anbefalt? Det vil jo bli et trykkfall med frigjøring av CO² etter overgangen til 8mm slange.Funker greit men syns det spruter litt ut av kranen med en gang jeg åpner den.
Har overgang fra tynn slange til større på piknik kranene å har aldri hatt det samme der.Jeg vet ikke, men overgang fra mindre lumen til større er kanskje ikke anbefalt? Det vil jo bli et trykkfall med frigjøring av CO² etter overgangen til 8mm slange.
Noen med erfaring kan kanskje si noe mer om dette.