erikraude
Norbrygg-medlem
Det hadde vi en periode. Stor moro!Webkamera i gjæringskapet, noe av det mest unødvendige jeg kan tenke meg, men gøy lell.Vis vedlegget 70356
Det hadde vi en periode. Stor moro!Webkamera i gjæringskapet, noe av det mest unødvendige jeg kan tenke meg, men gøy lell.Vis vedlegget 70356
Hvis kameraten min skulle kjøpe et webkamera for å prøve dette. Hvilket kamera skulle han kjøpe da ?Webkamera i gjæringskapet, noe av det mest unødvendige jeg kan tenke meg, men gøy lell.Vis vedlegget 70356
Spør for en venn?Hvis kameraten min skulle kjøpe et webkamera for å prøve dette. Hvilket kamera skulle han kjøpe da ?
Det hadde nok vært moro for han å sitte på jobb og kikke på gjæringen.
Tror jeg da.
Endelig har noen kommet opp med et alternativ til å se maling tørkeWebkamera i gjæringskapet, noe av det mest unødvendige jeg kan tenke meg, men gøy lell.Vis vedlegget 70356
Hvis kameraten min skulle kjøpe et webkamera for å prøve dette. Hvilket kamera skulle han kjøpe da ?
Det hadde nok vært moro for han å sitte på jobb og kikke på gjæringen.
Tror jeg da.
Er ikke helt uten nytteverdi, for de av oss med angst for blow out i gjærlåsen er det greit å kunne følge med. Det er og noe tilfredsstillende med å våkne morgenen etter brygging og det første en sjekker er ikke ståa i verden på nrk.no, men om brygget har startet gjæringen.Endelig har noen kommet opp med et alternativ til å se maling tørke! (Jeg begynte å bli lei av det.)
Med all mulig sannsynlighet en mer oppmuntrende start på dagen.Er ikke helt uten nytteverdi, for de av oss med angst for blow out i gjærlåsen er det greit å kunne følge med. Det er og noe tilfredsstillende med å våkne morgenen etter brygging og det første en sjekker er ikke ståa i verden på nrk.no, men om brygget har startet gjæringen.
Morgan Kane bøker ?!!!!Ref tidligere diskusjon her på forumet, fant fram julepynten i dag, og se hva julepynten her i huset er laga av:
Vis vedlegget 70360
Jepp, de gamle som var gått opp i liminga.Morgan Kane bøker ?!!!!
Ja, han synes det blir for nerdete til at han vil spørre selv .....Spør for en venn?![]()
Etter du har satt trykk på fatet kan du spraye litt star san blanding, eller bare zalovann, rundt lokket i. Da ser du fort om det er noe co2 som lekker ut.![]()
Da var første øl på fat, Tsjekkisk pils.
Syns det gikk veldig greit, og litt av en forskjell ifra flasking.
Satt på kjøl med Co2, håper bare den er tett, men må jo bare gå utfri det.
Bra det ikke er omvendtVis vedlegget 70434
Slaps, salt og mørke bringer fram lysten på mørkt øl....
God smak har du, i alle fallTrengte jo bare én…
Vis vedlegget 70566