Jeg fikk god hjelp av ChatGPT når kjøleskapet vårt streiket i januar. Sammen fant vi feilen, som viste seg å være termostaten. Kostet 500,-, sparte noen tusen der…Noen som er gode på feilsøking av kjøleskap?
Jeg fikk god hjelp av ChatGPT når kjøleskapet vårt streiket i januar. Sammen fant vi feilen, som viste seg å være termostaten. Kostet 500,-, sparte noen tusen der…
Jo, feil i termostaten etter endringene er nok relativt sannsynlig. Klarer jeg å få fiksa det er det jo helt gull.Er det ikke der termostaten sitter?
I mitt kjøleskap måtte jeg skru ut lampe og termostat, for å få plass til to fat.
Nå henger det løst, lett bøyd bak i skapet.
Mat!Dere ser hva dette skal bli?
Riktig! Caesar salad
Hva var det som var problemet?Ikke bare er det plass, men nå også med fungerende kjøling!
Vis vedlegget 77642
Hadde klart å kappe ledninga til nivåjusteringa da jeg fjerna isolasjon. Når det blei skjøtt var alt tilbake til normalt.Hva var det som var problemet?
Riktig! Caesar saladDog med Hjertesalat og ikke Romanosalat, men det er ikke så lett å se fra bildet
![]()
Caesar's salad, is a green salad of romaine lettuce and croutons commonly dressed with lemon juice (or lime juice), olive oil, eggs, Worcestershire sauce, anchovies, garlic, Dijon mustard, Parmesan and black pepper.