På bildegalleriet, velg menyen øverst til høyre, velg 60%, velg lagre.Hvordan? Jeg bruker ni etter at jeg har tatt bildet. Og så må jeg laste det opp.
Ok, ble kanskje 3 klikk...
På bildegalleriet, velg menyen øverst til høyre, velg 60%, velg lagre.Hvordan? Jeg bruker ni etter at jeg har tatt bildet. Og så må jeg laste det opp.
Hvor? Skjønner ikke dette jeg...På bildegalleriet, velg menyen øverst til høyre, velg 60%, velg lagre.
Sånt noe har ikke jeg på min Sony. Jeg må redigere bildet, eksportere, velge størrelse etc etc. Mange klikk.På bildegalleriet, velg menyen øverst til høyre, velg 60%, velg lagre.
Hvor? Skjønner ikke dette jeg...
Hvor? Skjønner ikke dette jeg...
Ikke min heller.
Jeg har Samsung men Android er vel Android uansett?@Børre Aursnes Skjønner, men ser ikke sånn ut på min Android...
Nei. De aller fleste produsentene legger sin egen løsning over basis Android-systemet.Jeg har Samsung men Android er vel Android uansett?
Jepp, jeg har OnePlus, og det virker "litt enkelt" og "uferdig". Den jeg har likt best er den Goggle telefonen jeg hadde for mange år siden, den var bra!Nei. De aller fleste produsentene legger sin egen løsning over basis Android-systemet.
Google-telefonene kjører vel stock Android.Jepp, jeg har OnePlus, og det virker "litt enkelt" og "uferdig". Den jeg har likt best er den Goggle telefonen jeg hadde for mange år siden, den var bra!
JeppGoogle-telefonene kjører vel stock Android.
Jeg har også muligheten til å redigere bilder så de kan lastes opp, men det tar langt mer enn tre trykk.
Joda, kan også redigere/beskjære bildet, men ikke på en enkel måte redusere oppløsningen eller bildestørrelsen slik at bildene blir små nok. Da er det faktisk enklere å ta et skjermbilde av bildet, beskjære sorte kanter og lagre dette.
@Børre Aursnes Skjønner, men ser ikke sånn ut på min Android...
Ikke min heller.
Nei, ikke det han viser.Det er mange måter å redusere størrelse på, jeg bare lurte på om dere ikke får opp det redigeringsbildet som @Børre Aursnes viser.
Nope...Det er mange måter å redusere størrelse på, jeg bare lurte på om dere ikke får opp det redigeringsbildet som @Børre Aursnes viser.