Søk i forumet på ordet Brewfather gir en del treff - men i ulike tråder. Uten sammenligningsgrunnlag for øvrig, da jeg hittil kun har benyttet meg av Brewfather i løpet av en relativt kort brygge karriere - er det stadig spørsmål jeg ikke finner svar på, selv på BF's. ellers gode hjelpesider. Foreslår derfor å samle spørsmål tilknyttet bruken av BrewFather og ellers også andre innlegg relatert til BF i "Den Store BrewFather Tråden."
Tanken er at tråden kanskje kan være nyttig hjelpemiddel for nye og uerfarne brukere av BrewFather. Etter hvert kanskje erfarne brukere også kan dra nytte av den, om også "Tips & Tricks-Innlegg" postes her - og aldri engang visste de savnet.
Ansvaret for om, og eventuelt hvilken retning tråden tar, foreslås likelig fordelt mellom Fremtid & Moderator
Tanken er at tråden kanskje kan være nyttig hjelpemiddel for nye og uerfarne brukere av BrewFather. Etter hvert kanskje erfarne brukere også kan dra nytte av den, om også "Tips & Tricks-Innlegg" postes her - og aldri engang visste de savnet.
Ansvaret for om, og eventuelt hvilken retning tråden tar, foreslås likelig fordelt mellom Fremtid & Moderator
Sist redigert: