Den Store BrewFather Tråden

Noen som kan peke meg i rett retning eller gi meg tips om hvordan man får Brewfather til å snakke med en Brewzilla Gen4? Har søkt litt rundt men ble ikke helt klok på det.
 
Noen som kan peke meg i rett retning eller gi meg tips om hvordan man får Brewfather til å snakke med en Brewzilla Gen4? Har søkt litt rundt men ble ikke helt klok på det.
Har Grainfather, men der eksporterer jeg fra BF som Beer xml, og sender den til Grainfather appen.
Brukte det i starten, men har nå de profilene jeg trenger i GF, og bruker BF som timer/alarm under bryggingen
 
Er du sikker på at den kan? Burde stått nevnt under Innstillinger/ Power-ups slik f.x Grainfather og Brewtools gjør.
 
Er du sikker på at den kan? Burde stått nevnt under Innstillinger/ Power-ups slik f.x Grainfather og Brewtools gjør.

Enig der - det må være en integrasjonsmodul for dette under Power-Ups dersom noe sånt skal fungere. Det finnes en integrasjon mot RAPT (som er Brewzilla sin skyløsning), men den er for RAPT Pill / Temp-kontroller foreløpig - se https://docs.brewfather.app/integrations/rapt.

Personlig setter jeg opp profilene i RAPT-portalen manuelt og bruker BF som timer - litt tilsvarende @msevland beskriver.
 
  • Like
Reaksjoner: LJS
Heter jo ikke Brewzilla i BF men RAPT og kanskje det er webhook som skal brukes på en eller annen måte?
 
Tilbake
Topp