Fellesbestilling av Corneliusfat høsten 2010

Det var vel noen enkeltpersoner som ymtet frempå om at de kanskje kunne ta på seg å sende noen. Dersom forsendelse blir ordnet, er det jo bare å bestille som alle andre og oppgi hvem som får hente. :)
 
Jeg har vel i og for seg sagt jeg kan sende fat som Norgespakke til de som ønsker det.
Det vil da koste takstene for Norgespakke + eventuelt kostnader for emballasje (regner med at julepapir blir litt snaut).
 
Er det noen antagelser på hvor lang tid det vil ta før fatene kommer?, vet de ikke er bestilt enda, men snakker vi typisk uker eller måneder? (trenger bare et røflig guestimate..)
 
Hei

Da har Vin og Bar sendt av gårde bestillingen til Italia. De bestilte en del ekstra, siden jeg enda ikke veit akkurat hvor mange fat det blir. De regnet med at vi kunne hente ganske snart etter at vi har betalt - kanskje tilogmed i slutten av september.
 
Til andre som måtte være i tvil: Det er ikke for sent så lenge man sender meg en mail og betaler før 22. september.
 
Bra du sa i fra. Jeg ble i tvil da du sa at bestillingen var sendt...

Jeg bestiller 6 stk. 19 liters fat.
 
De må hentes på Vin og Bar, evnt. kan du få noen andre til å hente dem for deg og sende dem til Stavanger. Gi meg i såfall beskjed om hvem det er, så kan jeg gi beskjed til V&B om at denne personen får lov til å hente dine fat.
 
Nei, ikke så lenge Vin og Bar har tatt inn nok - og det tror jeg de har. Send mail og betal til kontoen oppgitt lenger opp i mailen.
 
Jeg har da betalt 4830kr til kontoen som stod i en post lengre oppe for  6 stk 19ltr og 1 stk 9 ltr.


Kjetil
 
Hei Martin.
Jeg har nå betalt inn penger for to stk 19-liters fat. Henter de selv.
Flott initiativ :skitbra:

Tomas
 
Skal du stenge salget snart, eller vet du at vin og bar kan dekke etterspørselen her? Jeg ser gjerne at jeg det er fat igjen hos vin og bar da jeg skal hente mine....
 
Fristen er i morgen. Jeg tar kontakt med Vin og Bar etter det, og dersom det skulle være manko på fat, vil de som bestilte sist bli nedprioritert dersom Vin og Bar ikke skulle ha nok eller kunne skaffe flere. I såfall vil evnt. innbetalte penger bli tilbakebetalt til kontoen det kom fra. Foreløpig har jeg inntrykk fra Vin og Bar at det skal holde, men jeg har ikke full oversikt over hvor mange ekstra fat de har bestilt.
 
Tilbake
Topp