Fiffig ØL Termos!!!!

Dette ser ut til å være en grei sak for hjemmebryggere.  Tar nesten 2 liter.

Har bestilt 2 stk.

http://www.drinktanks.com/

Nei, det har jeg ikke. Men jeg / vi pleier å fullføre den ila. av kvelden, så det har ikke vært så stort behov for det. Sikkert kjekt å ha da :)

Jeg bestilte 2 stk med Co2 sett, spennende å prøve de.  Fint å ha med på stranden.  2 stk kanner blir jo 7 halvlitere det!!  :biersmile:

Har ikke prøvd den, men tror nok at ølet varmes fort opp iom. at den ikke er isolert..

Så vidt jeg husker tapte Drinktanken 0,5 C / time når jeg testet den med 5C kaldt vann og den sto i 25C varmt rom. Slett ikke verst! 8)

a3upyqa5.jpg

Ole Bråten::

Ser fin ut den, men jeg ser at den ikke er "termosflaske" bare en ren stålflaske.  Man må kjøpe isolert veske i tillegg som koster 350 kr inkl frakt.  + moms.  Da prater vi om 625,- kr for en flaske inkl moms for vesken.   Da kommer vi opp i samme prisen pr. stk av Drinktanks ved kjøp av sett med 2 av Drinktanks.

Holder disse på kullsyra selv om man fyller dem fra flasker? Kunne tenkt meg et par sånne til båtturene i sommer  ;D

Nå skjønner jeg at blingfaktoren må taes med i betraktning.

Men jeg har et par "thermoser" fra Stanley som jeg bruker til mat og kaffe, kjempefornøyd med de.
Så jeg søkte kjapt på Stanley-beholdere som tok karbonert drikke hos www.shopstanley-pmi.com.
Det kom opp to rimelige alternativer.

Men blir vel bare et apropos, siden de ikke shipper til Norge.

Da kommer det plutselig 2 stk Drinktanks til Norge. Satser på at plutselig er før sommeren.

Bjarte H skrev:
Har en slik. Kjekk sak! :)

Har du ekstrautstyret i form av tappekran med co2 patroner? Isåfall, vet du om patronene vi får kjøpt her i landet passer til denne.....med tanke på gjenger? :attevar:

Tilbake
Topp