Er det lov å si da?!??Da var det nok 2ern jeg prøvde.
Er det lov å si da?!??Da var det nok 2ern jeg prøvde.
Lov å si og lov å gjøre.Er det lov å si da?!??
Her er det ingen nåde. Æreslista tilhører de som har etiketter som fjernes enkelt og fullstendig med kun varmt vann eller hårføner. Og ikke etterlater seg limrester!Austom Bekkjen Nabobryggjeri har og fått nye ettiketter, litt vanskeligere å fjerne enn de vi hadde før (de falt av om flaska gikk fra kald til varm, brukte melk og limstift) Nå bruker vi etiketter fra Nordengro, ferdig limt og utstansa skrevet på laser printer... Vil og på æreslist... plz
Edit: men de går av lett som bare det i krystallsoda, ikke så enkelt med bare PBW, da må det gnies litt
De restene kan fjernes med den etiketten du allerede har fått av.
(ny type 0,5-liters flasker dessverre)
Større flasker?!Ja, den nye flasketypen er valgt av hensyn til miljøet. Den er 30-40 gr lettere enn den originale flasken vi har brukt, og myndighetene har allerede varslet at fremtidig miljøavgift for glassflasker vil være basert på vekt.
Større flasker?!
Samme høyde som de gamle?0,5 L, ja.
Jeg mente: hva med større flasker. Mere øl per g flaskevekt.0,5 L, ja.
Jeg mente: hva med større flasker. Mere øl per g flaskevekt.
Da venter vi spent på om Kinn gjør noe med knotelimet sitt!
Ikke på Lynglimt ihvertfall. Etiketten løsner kun delvis og etterlater seg masse merarbeide. Flaska går i søpla.Samme deal der, varmt vann i flaska, og trekk av.
0,33 flaske. Lynglimt (eller Lynblink - etikettrestene delvis på og delvis avrevet var vanskelig å lese).0,75 litersflaske? Er det lov å kaste de?