Flaskekonkurransen 2014

glennrlie skrev:
Det står vel nevnt noe om det her: http://www.desperation.no/flaskepakking_l.pdf
Fyllingsgrad i flasken er over halvveis opp i halsen.
(uten at det nødvendigvis er en del av reglementet)

FLASKEFYLLING: Jeg hadde ikke engang lest det, fordi det gjaldt ikke for meg. (Jeg skulle jo ikke sende flaskene, så jeg tenkte jeg ikke trengte lese dette om bleier og sånn). Så var det noen som gjorde meg oppmerksom på at min flasker nok ikke var fylt langt nok opp i halsen. På hovedsiden står det ikke så mye om hvordan flaskene skal være fylt, så det ble litt dumt at det stod der (postpakking) og ikke på regler for flaskekonkurranse. Samtidig står det jo at man skal lese alt, og jeg tror jeg skjønner hva man mener, det skal ikke være en slunken flaske, liksom.

OMREGISTRERING: Utover det, tror jeg jeg må registrere det ene ølet mitt på nytt. Kan jeg bare gjøre det, eller blir det forvirring da? Årsaken er at jeg puttet det i feil kategori. Unnskyld det.
 
cral skrev:
Tore B. skrev:
Jeg klarer fortsatt ikke å få registrert mine brygg til NM. Jeg har planer om å levere mine øl på Godlia torsdag, men da må de vel være registrert først...

De må registeres først ja. Hvor langt kommer du i registeringen? Får du logget inn eller får du noen feilmeldinger?

Om du kommer inn og får skrevet inn verdiene; Har du brukt punktum eller komma når du oppgir verdier, punktum er korrekt? Er datoformatet korrekt? ÅÅÅÅ-MM-DD og ikke som vi er vant til med DD.MM.ÅÅÅÅ?
Evt kommer det opp noen feilemeldinger innimellom feltene du kan fylle inn som kan gi noen pekepinner på hva som er gale?

Jeg får heller ikke til å logge meg inn for å registrere. Får "ugyldig brukernavn eller passord" når jeg prøver samme brukernavn og passord som jeg har på forumet. Testet dette ved å logge av og på. Klarte ikke å logge på igjen med Chrome ("Du kunne ikke logge inn. Kontroller dine informasjonskapsel-innstillinger (cookies)".), men det gikk med Explorer.
 
Jeg har nettopp opprettet en helt ny bruker (nesten samme brukernavn som tidligere men knyttet til annen epostadresse), men klarer fortsatt ikke å få logget meg på registrerignssystemet for flaskekonkurransen. Jeg ble tipset om at mitt opprinnelige brukernavn (Tore B.) kanskje ikke fungerte på grunn av at systemet kanskje ikke tolererte brukernavn med mellomrom. Så forsøkte jeg med å registrere meg med et nyttbrukernavn (ToreB.), men den virker heller ikke. Eventuelt kan det hende at systemet heller ikke tolererer punktum i brukernavnet. Nå har jeg ikke flere epostadresser, så da blir det omstendelig å opprette enda en ny bruker.
 
De som opplever problemer med innlogging, tar kontakt med cral@cral.no med kopi itl it@norbrygg.no for å få hjelp og avklare hvordan vi gjøre leveransen.
 
ToreB. skrev:
Jeg har nettopp opprettet en helt ny bruker (nesten samme brukernavn som tidligere men knyttet til annen epostadresse), men klarer fortsatt ikke å få logget meg på registrerignssystemet for flaskekonkurransen. Jeg ble tipset om at mitt opprinnelige brukernavn (Tore B.) kanskje ikke fungerte på grunn av at systemet kanskje ikke tolererte brukernavn med mellomrom. Så forsøkte jeg med å registrere meg med et nyttbrukernavn (ToreB.), men den virker heller ikke. Eventuelt kan det hende at systemet heller ikke tolererer punktum i brukernavnet. Nå har jeg ikke flere epostadresser, så da blir det omstendelig å opprette enda en ny bruker.

Lagde ny bruker nå uten mellomrom (eller punktum), men det gikk fremdeles ikke.

Sender mail til Cral...
 
Må være på den sikre siden: De merkene jeg printet ut er veldig store for en 0,33 flaske. Mye større enn i pakkeinstruks-PDFen. Jeg printet ut nettsiden jeg kom til etter registrering uten å gjøre noe med størrelsen siden jeg ikke vil risikere å diskvalifisert pga. feil størrelse på merkene. Men nå frykter jeg at den øverste strikken lett kan gli av merket, siden strikken vil bli rundt halsen for å ikke dekke til noe på selve merket.

Er dette riktig? Og viktigst; innenfor reglementet?
 
Noe av samme problemet her
Utskriftsformatet passer jo overhode ikke til bjørnunger
Frykter at noe av strikken har gått over strekkode etc.
Eller har bare folk blitt litt for paranoide etter årets regler
 
Problemet har løst seg for min del. Jeg har fått registrert fem brygg som dels leveres på Godlia og dels sendes som ekspresspost i morgen.

Takk til Gustav, Tollef og Carl som har stått på for å løse problemet! Sikkert en svett dag for noen av dem...
 
Hjelp!
Prøver å registrere øllet mitt som jeg må skrive ut koder til idag på jobb, men når jeg klikker på "registrer øl" spretter jeg bare opp til start igjen..  :help:
Skal levere personlig på Godlia i aften..


Edit: Ordnet seg, jeg hadde bare skrevet dato feil  :bank2:
 
loebrygg skrev:
Noe av samme problemet her
Utskriftsformatet passer jo overhode ikke til bjørnunger
Frykter at noe av strikken har gått over strekkode etc.
Eller har bare folk blitt litt for paranoide etter årets regler

Jeg skalerte ned siden til 80% ved utskrift, da passet de perfekt.
 
Tilbake
Topp