Gahr skrev:Alle som har unger kan skrive under på at moderne bleier antakelig er verdens 8. underverk. Det er UFATTELIG hvor mye de kan klare å holde på!
Kan sverge på at bleier kan veie borti kiloet før de lekker, helt suverent. :skitbra:
Gahr skrev:Alle som har unger kan skrive under på at moderne bleier antakelig er verdens 8. underverk. Det er UFATTELIG hvor mye de kan klare å holde på!
Brynsj skrev:Vil tekniske problem med registrering av bidrag, som skal sendes med post gi mulighet til forlenget ankomstfrist?
Planen var å få pakken i posten i dag, men skjønner nå at det ikke blir aktuelt..Håper på å rekke postsending i morgen, som trolig er siste sjanse for å rekke fram i tide.
gustavf skrev:
- Benytte postens mulighet for å bestille pakke på nett og skrive ut adresselapp online. Dette sikrer at adressen er tydelig og godt registrert på pakka, og minsker muligheten for at den blir feilsendt.
Eriki skrev:Kommer dere til å gjøre det samme som i fjor, altså å si finalistene i klassene før premieutdelingen?
Tore B. skrev:Ja, ja, da er det noen andre som får gleden av å vinne i år... Synd, jeg hadde tre gode brygg som jeg gjerne skulle deltatt med.
Tore B. skrev:Jeg klarer fortsatt ikke å få registrert mine brygg til NM. Jeg har planer om å levere mine øl på Godlia torsdag, men da må de vel være registrert først...
loebrygg skrev:Hvordan får jeg meldt av et øl, eller skal jeg bare la det seile sin egen sjø?