Flaskekonkurransen NM 2016

Har meldt på 3 øl til NM, men ser at man skal oppgi sporingsnr på pakken. Den er det jo ingen som har før etter man har sendt pakken. Hvordan går man tilbake for å legge dette inn senere?
Eller kan man bare droppe det?
 
Når du registrerer ølet får du en e-post. Denne kan du gå inn på i ettertid og printe ut etiketter, samt legge inn sporingsnummer etter at du har sendt pakken.
 
Hva kalles den dagen i året der man bestemmer seg for hva som skal sendes inn til NM eller ikke?
sNMakedagen?
Flaskefunndagen?
 
Var innsendingsfrist den 14. Eller den 18?
14. Mars var fristen for å levere øl i bryggelands butikker som skulle videresendes rundt omkring i landet. 18.3 er generell frist for innlevering. Anbefaler å sende med sporing i posten skal du levere nå.
 
Når var det Bryggeland sendte videre og når kan jeg forvente bekreftigelse på mottat øl
en drøy uke siden jeg leverte to par ferske IPA nå
 
Når var det Bryggeland sendte videre og når kan jeg forvente bekreftigelse på mottat øl
en drøy uke siden jeg leverte to par ferske IPA nå
16. Bidragene bør være hos dømmested i morgen eller i dag.

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk
 
Jeg leverte flasker til Bryggselv på Hasle på tirsdag. (de skulle bedømmes i Oslo). Jeg hadde merket av i påmeldingen at jeg skulle levere selv. Vil jeg få bekreftelse på at flaskene er mottatt på endelig bedømmingssted?

--
Pål
 
Jeg leverte flasker til Bryggselv på Hasle på tirsdag. (de skulle bedømmes i Oslo). Jeg hadde merket av i påmeldingen at jeg skulle levere selv. Vil jeg få bekreftelse på at flaskene er mottatt på endelig bedømmingssted?

--
Pål
Ja. Mest sannsynlig i morgen ettermiddag / kveld.

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk
 
Vil det ikke da være for sent å gjøre noe med det dersom det skulle være hendt noe feil?

Egentlig ikke. Det er to ting som jeg kommer på som kan gå galt: Flaskene knuses eller de blir borte et sted. Blir de knust uten at du har skyld i det, vil du få beskjed og må sannsynligvis levere inn nye flasker. Blir de borte, er det fortsatt tid til å sette i gang en leteaksjon.
 
Tilbake
Topp