Flaskekonkurransen NM 2016

Har meldt på både saison og imp stout og ser disse skal sendes til bryggselv Sofiemyr. Kan disse sendes i samme pakke eller må de sendes hver for seg?
Samme pakke går helt fint. Faktisk vil jeg tro de setter pris på en mindre pakke å hente (eller få levert) og pakke opp.
 
Kan jeg legge "etikettene" i en konvolutt ved siden av flaskene i pakken som sendes? For å ungå at eventuell kondens ødelegger etikettene.
 
Tipper det allerede er nok arbeid med logistikken, om ikke mottakerne i tillegg skal feste etiketter for folk (pluss at det da potensielt kan bli feilmerking)..
 
En liten begrunnelse hadde vert greit.

Først og fremst fordi reglene sier at etikettene skal festes med strikk. Flasker som ikke tilfredstiller reglene blir diskvalifisert.

Grunnen til at det er strenge, og tydelige regler på hvordan flasker skal merkes handler om å forenkle logistikk og sikre anonymisering.
 
Først og fremst fordi reglene sier at etikettene skal festes med strikk. Flasker som ikke tilfredstiller reglene blir diskvalifisert.

Grunnen til at det er strenge, og tydelige regler på hvordan flasker skal merkes handler om å forenkle logistikk og sikre anonymisering.
Jeg ser den, jeg hadde bare tenkt å legge ved de to etikettene som skal være på flaskene og en strikk til hver. Alt dette og ingenting annet i pakken. Jeg ser ikke helt problemet, men jeg skal gjøre som jeg får beskjed om og ikke være vanskelig. Men hva skjer hvis etikettene blir ødelagt av kondens...
 
Jeg har sprittusj på korkene mine. Hvordan i all verden får man av det? Har prøvd å gnikke med sprit, uten hell.
 
Hei

Noen som vet om det er lov med stor strikk? 160x5.0 mm føler at de små strikkene er så plinglete. Ser at det er krav på papiret. Skulle ikke forundret meg at det er det på strikk også.
 

Vedlegg

  • IMAG0771.jpg
    IMAG0771.jpg
    121,5 KB · Sett: 36
  • 14575294727051749168117.jpg
    14575294727051749168117.jpg
    108,5 KB · Sett: 41
Jeg ser den, jeg hadde bare tenkt å legge ved de to etikettene som skal være på flaskene og en strikk til hver. Alt dette og ingenting annet i pakken. Jeg ser ikke helt problemet, men jeg skal gjøre som jeg får beskjed om og ikke være vanskelig. Men hva skjer hvis etikettene blir ødelagt av kondens...
Kondens er ikke noe å begymre seg for tror jeg. I fjor kom det inn en del bidrag med krøllete/fuktskadet/stivt papir, men ingen av dem var uleselige. Og takk til dere andre for mer utfyllende svar enn mitt. ;-)
 
Tilbake
Topp