1Morten
Norbrygg-medlem
Det er sant. Og jeg støtter deg fullt utHyggelig skal man være![]()
Man complains about 'foreigners coming over here and taking our jobs' while simultaneously 'not even working' | JOE.co.uk
Det er sant. Og jeg støtter deg fullt utHyggelig skal man være![]()
Ja, men det er jo ikke fredag så vi kan jo ødelegge denne tråden istedenfor!Det er sant. Og jeg støtter deg fullt utThey come and take our jobs and they don't even work! (Burde være fredagsmorro, men...) Se fra 2,47.
Man complains about 'foreigners coming over here and taking our jobs' while simultaneously 'not even working' | JOE.co.uk
En skikkelig IQ-ball.Det er sant. Og jeg støtter deg fullt utThey come and take our jobs and they don't even work! (Burde være fredagsmorro, men...) Se fra 2,47.
Åssen er det (og det står sikkert et sted), er baltisk porter en lager i år?Nå har påmeldingsløsningen til Oslomesterskapet i pils/lager 2019 åpnet!
Gå til konkurranse.norbrygg.no og logg inn med ditt brukernavn og passord fra forumet. Dette er samme løsning som er kjent fra andre konkurranser.
Lenken er lagt inn også i første post i denne tråden. Husk å følge instruksjonene der.
Happy brewing!
Åssen er det (og det står sikkert et sted), er baltisk porter en lager i år?
Hva med Steamer?
Hehe, jeg tok opp dette i fjor også.Ikke sant - og det kan sikkert dukke opp flere eksempler etter hvert. Vi ville sikkert kunne møte argumenter om at ethvert øl som er gjæret med lagergjær (om enn utradisjonelt) også kan kalles en lager.
Jeg tror dette blir vanskelig å forholde seg til om vi ikke holder oss til de reglene som er kunngjort i utgangspunktet. Konklusjonen blir derfor at vi holder oss til de 18 underkategoriene i klassene lys lager, mørk lager og bock i Norbryggs typedefinisjoner.
Så er vi åpne for forbedringsforslag til neste års konkurranse.
Gleder oss!!Nå har påmeldingsløsningen til Oslomesterskapet i pils/lager 2019 åpnet!
Gå til konkurranse.norbrygg.no og logg inn med ditt brukernavn og passord fra forumet. Dette er samme løsning som er kjent fra andre konkurranser.
Lenken er lagt inn også i første post i denne tråden. Husk å følge instruksjonene der.
Happy brewing!
Gleder oss!!
Fikk ikke helt dette til. Får først "ingenting her" og ledes videre til en side der jeg ikke finner noen påmeldingsmulighet.
Blir det noen begrensing i år på hvor mange premier arrangøren selv kan stikke av med?![]()
Hva med eisbock da?
Er det kun 0,5 litere som godkjennes? Ser jeg har kun har 0,33 av et par aktuelle kandidater...
Husk at dere som skal til Oslo i helgen i forbindelse med landsmøtet eller Hjemmebryggerhelgen har mulighet til å levere flasker i pils-/lagerkonkurransen på "Klubbhuset". Merk at du må melde deg på elektronisk og sette på merkelapper på flaskene som vanlig før levering.
Er i samme situasjon hele tiden. Tapper nesten utelukkende på 0.33.Er det kun 0,5 litere som godkjennes? Ser jeg har kun har 0,33 av et par aktuelle kandidater...