Forhåndskikk på nytt forum

funker på IE også..... er bundet til IE, så bruker det ikke av fri vilje :roedme:
 
Flott at dere står på!

Innlogging og visning fungerer fint med Firefox på PC. Et par observasjoner:

- Søk på forumet ser kun ut til å gi resultater fra innlegg som er fra oktober 2011 eller eldre.

- Jeg har ikke registert min fødselsdato, og har blitt tildelt 1. jan, 1900. Mulig det må bli sånn, men da kan det bli en del jobb hvis alle kontakter admin for å få dette endret(?)
 
Jeg slår meg helt fint til ro med at tapapatalk vil bli aktuelt, bare ikke akkurat nå. Jeg har full tillit til at de som står for konverteringen gjør de rette prioriteringene. Bra jobba så langt! Takk til dere som legger så mye energi og kreativitet i denne jobben.
 
Hans Einar skrev:
Vil det bli mulig å mute personer eller tråder som ikke interesserer en i det nye forumet?

Brukere kan ignoreres. Går du inn på profilsida til en bruker er det en ignorer-knapp. Bør brukes med varsomhet, for dersom en bruker sier noe i en tråd og du ikke ser innlegget, kan fort hele tråden miste mening.

Tråder kan ikke ignoreres.
 
Det kan virke som dere bør kjøre opp en poll samtidig på hvorvidt forumet skal være fritt for ikke-bryggerelatert prat  ;)
 
Det ser ok ut, men himmel og hav så tregt det går å skrive i editoren.. rekker å skrive et helt innlegg før teksten faktisk vises. Det gikk raskere med 2400 baud modem til en 286 mBBS over fjerntakst. Ja, faktisk. Regner med at det bare gjelder for meg?

(Ok, jeg har en sær browser på en sær plattform, men det skulle jo igrunn ikke bety noe.)
 
Heldigvis får jeg ikke "Total tid innlogget:  ørten dager, ørten timer og ørten minutter" midt i fleisen med det nye forumet. For det kan til tider virke noe depressivt  ::)
 
Gjersøe skrev:
Får beskjed om at det er feil passord. Har prøvd både brukernavn og e-post adresse.

Ø i brukernavnet kan være en mulig feil. Du har også byttet e-postadresse etter at forumet ble testkonvertert, så du må i så fall prøve med den gamle e-postadressen din.
 
Har prøvd alle kombinasjoner. Den nye adressene er ikke registrert. brukernavn og den gamle adressen, får jeg beskjed om at det feil passord.
 
Gjersøe skrev:
Har prøvd alle kombinasjoner. Den nye adressene er ikke registrert. brukernavn og den gamle adressen, får jeg beskjed om at det feil passord.

Bruk glemt passord-funksjonen og oppgi t***y@f***a.no som e-postadresse, så skal det ordne seg.

(Eventuelt vente noen dager, til forumet kommer opp uten å være i test-versjon.)
 
Ser at innlegg jeg har lest forsvinner fra Nye innlegg.
Er det mulig å stille imn sånn at leste innlegg også vises?
 
Tilbake
Topp