Forslag til tema for neste treff

Blir ikke med, og er ikke interessert. Alt øl jeg lager smaker fantastisk og det er best i verden! Så det så!
Dessuten er mr. Üüüdland tidenes mest sexy mann, og Tania må nektes i døra til enhver tid.




Alt over var ironisk...
...Unntatt det med Tania! For slikt går bare ikke an!


...Og det ble brukt sykt mange utropstegn(!) i denne posten!

#laossfåredigerefritt
 
Kjære venner altså! Herved oppfordres det til boikott av både Bryggselv Stavanger og ABC/Black Cat Brewing! Boikottoppfordring trekkes ikke tilbake før jeg får generøse mengder godt øl og/eller råvarer til ølbrygging - Strafe muss sein!!!!!

... Og jeg tror jeg brukte enda flere utropstegn i denne posten (fordi jeg er bedre enn Aleksander) .... og ølet mitt smaker også mye bedre!
 
Hahahahahaha :-D Strafe muss sein!!!!! Fantastisk!

Øl i ubegrensede mengder skal ordnes :-D

Edit 1: Generøse mengder øl altså... ;-)
 
Bare litt praktiske tips om gjennomføring av usmaksamlinger:
  • Det er ikke bra å være for mange. Det blir mye logistikk og vanskelig å få delt prøvene på en saklig måte.
  • De som blander smakene får redusert utbytte av samlinga. Det er uforholdsmessig sterk aroma når man blander og sansene blir litt bedøvd.
  • Best egnet i et lokale med greit lys og ellers nøytralt. Altså bedre i et møterom enn en pub.
Pillene også ganske dyre. Det er grunnen til at Norbrygg krever at man skal være medlem for å delta. Prisen per «porsjon» er omtrent like mye om kontingenten. (Så dersom dere ser Odland i ferd med å forsyne seg, minn han på å betale kontingenten sin først.)
 
Hahaha.

Jepp! Etterspurte om dette var et tilbud for betalende medlemmer eller generelle medlemmer men fikk aldri et svar fra styret/stell/domkom el.l.

Antok det var betalende medlemmer, og dette vil bli overholdt. Så du kan ta det helt med ro ;)

Free loadin' lips ain't gettin' no sips
 
Sist redigert:
Nei nei, vi lager kronologisk liste over betalende medlemmer. Godt mulig det er plass.

Kan hende datoer ikke passer for noen osv.
 
Tilbake
Topp