finn, som du sier så legger du ut om en del som er forbi det som det blir spurt om. Ikke noe galt i det, tvert imot. Jeg er desverre en av de som ligger øverst på antall innlegg i forumet, og innimellom så er det noen jeg aldri har hørt om som sender ut PM til de som har flest innlegg eller likes,, og spør et spørsmål hvor svaret (altså hva folk flest mener, verden rundt) er veldig lett tilgjengelig, hvis man bare googler litt. Disse "diskusjonene" melder jeg meg ut av med en gang jeg får PM'en. Det er heldigvis ikke så ofte det skjer, men når det skjer så er det bare snakkes, ikke..
Innimellom får jeg PM av folk som gjerne vil vite hvordan jeg gjør det A-Å. Da svarer jeg kort om slik jeg gjør det og kort om hvorfor jeg gjør det slik, men slik at "resten" kan de finne ut av selv, og evt finne ut av andre ting rundt det. Jeg orker rett og slett ikke sitte og skrive lange avhandlinger om hvorfor jeg gjør slik jeg gjør det, Jeg kan skrive kort om det dog.
Få en forståelse av hvordan ting henger sammen, isteden for kun fasiten for noe som sikkert ikke funker i et annet oppsett, synes jeg er viktigere enn en A-Å "fasit".
Innimellom får jeg PM av folk som gjerne vil vite hvordan jeg gjør det A-Å. Da svarer jeg kort om slik jeg gjør det og kort om hvorfor jeg gjør det slik, men slik at "resten" kan de finne ut av selv, og evt finne ut av andre ting rundt det. Jeg orker rett og slett ikke sitte og skrive lange avhandlinger om hvorfor jeg gjør slik jeg gjør det, Jeg kan skrive kort om det dog.
Få en forståelse av hvordan ting henger sammen, isteden for kun fasiten for noe som sikkert ikke funker i et annet oppsett, synes jeg er viktigere enn en A-Å "fasit".
Sist redigert: