Forumet er tilbake!

Eduard

Norbrygg-medlem
Da er, etter et neglebitende langt halvannet døgn endelig forumet tilbake! Vi beklager tiden vi alle har måttet være foruten forumet.
 
Fikk helt abstinenser jeg... Holdt på å snakke hull i hode på kona!
Takk for at dere er tilbake!!
 
Alle som har registrert seg på forumet etter lørdag 11.12.2010 kl 07 om morgenen bes registrere seg på nytt, da all info i databasen deretter er blitt borte.

Er også glad for at alt går igjen. Måtte vente på at kundeservice hos webhotellet ble tilgjengelig igjen...
 
Jeg har godt under middels gode erfaringer med danske webhostingfirmaer som utelukkende skryter av lav pris...
 
gustavf skrev:
Jeg har godt under middels gode erfaringer med danske webhostingfirmaer som utelukkende skryter av lav pris...

De var forsåvidt forholdsvis raske når jeg fikk tak i dem telefonisk (på det danske nummeret vel å merke, det var ingen som svarte på det norske), men kjedelig det lot vente på seg. Nå var det i utgangspunkt ikke deres feil at det gikk galt, men opprettelse kunne sikkert vært fikset raskere elsewhere.

Uansett, nå er det fritt frem igjen her :)
 
Endelig....... , i går slet jeg hull i sokkene mine av gå rundt på stuegulvet.... ikke bra... måtte til og med snakke med fruen....
Men nå er alt i orden, og klart for en ny batch hvert øyeblikk  , med nyknust malt  :ilike:
 
Eduard skrev:
Alle som har registrert seg på forumet etter lørdag 11.12.2010 kl 07 om morgenen bes registrere seg på nytt, da all info i databasen deretter er blitt borte.

Endel poster er også borte, dvs, vi har mistet en hel produktiv lørdag..

Eduard skrev:
Nå var det i utgangspunkt ikke deres feil at det gikk galt, men opprettelse kunne sikkert vært fikset raskere elsewhere.

WHA??, ikke deres feil?, hva gjorde du da siden man tydeligvis har lagt tilbake en gammel databasebackup? :)

TRUNCATE TABLE Messages.. ? :)
 
Heldigvis er et par av folka her på twitter, så man kan i krisetilfeller fylle på med ølprat der også, phu, men det har vært en tung søndag (og tildels mandag)
 
Tilbake
Topp