Alle som har registrert seg på forumet etter lørdag 11.12.2010 kl 07 om morgenen bes registrere seg på nytt, da all info i databasen deretter er blitt borte.
Er også glad for at alt går igjen. Måtte vente på at kundeservice hos webhotellet ble tilgjengelig igjen...
De var forsåvidt forholdsvis raske når jeg fikk tak i dem telefonisk (på det danske nummeret vel å merke, det var ingen som svarte på det norske), men kjedelig det lot vente på seg. Nå var det i utgangspunkt ikke deres feil at det gikk galt, men opprettelse kunne sikkert vært fikset raskere elsewhere.
Endelig....... , i går slet jeg hull i sokkene mine av gå rundt på stuegulvet.... ikke bra... måtte til og med snakke med fruen....
Men nå er alt i orden, og klart for en ny batch hvert øyeblikk , med nyknust malt :ilike:
Alle som har registrert seg på forumet etter lørdag 11.12.2010 kl 07 om morgenen bes registrere seg på nytt, da all info i databasen deretter er blitt borte.
Heldigvis er et par av folka her på twitter, så man kan i krisetilfeller fylle på med ølprat der også, phu, men det har vært en tung søndag (og tildels mandag)
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.