Gamlebyen Bryggerlaug

Bård

Norbrygg-medlem
Så er det vel på tide at også vi hippier, pønkere, nerder, frikere, humlepunger, sosehuer, dåsemikler etc. får fingeren ut av det brune øyet? Er det ikke på tide at gamlebyen bryggerlaug får tømt sine lunger og og tatt et første eksosinfiserte magadrag? Jeg vil det dette invitere alle bryggere, nybegynnere som veteraner. Ølnerder og ølhunder, med eller uten ølvom, ja til og med de uten skjegg til å sette gamlebyen på kartet. Jeg tar intet ansvar for følgene, verken skilsmisser, uekte barn eller bryllupp, men har du lyst har du lov. Hva kan jeg oppnå med dette spør du kanskje? Ja det er opptil deg og meg og de andre, men hva med en gjeng med kompiser? Eller pengebesparende fellesinnkjøp? Eller ølfaglig stimulans, kritikk på egne brygg osv. Eller en felles stemme inn i Norbrygg, felles stand på NM og andre store begivenheter? Mulighetene er mange. Også for de som liker å organisere ting. Kanskje nettopp du som alltid har hatt en drøm om å få bli kasserer endelig kan få tjangsen? Eller hva med deg, møteplager? Eller referenten, presidenten eller filibusteren? Tiden er inne. Grip dagen! Fremad, og se dere aldri tilbake..osv osv. Hypp på å bli med?
 
Sover Dolly Parton på ryggen?

Man må vel ikke BO i gamlebyen? Det holder vel at man har lyst til å bo der?

Sent fra min C6603 via Tapatalk
 
Hvilken gamleby? Østfold Bryggelaug ble akkurat etablert på Havnelageret i Fredrikstad, men det kan altså være feil by/gamleby. :)
 
Tilbake
Topp