GF Connect

De er tilgjengelige fra i morgen. Forhåndsbestilte er underveis.

Man kan bestille på nett fra og med i morgen sto det i eposten fra GF gjengen i går. De skulle sende ny epost når det var tilgjengelig i butikker. I følge noen som var i kontakt med Imake så er det i slutten av November de forventes på lager i Norge
 
Det skal jeg gjøre
Mens jeg venter på julepresangen lastet jeg ned den tilhørende nye appen og testet import av oppskrift fra BeerSmith. Kjempeenkelt ved eksport til BeerXML-format til f.eks. filområde på DropBox. Åpne så fra DropBox (eller annen fildeling, mail osv) og velge å åpne filen i GF Connect.
Alt ser riktig ut med unntak av meske- og skyllevann den selvfølgelig beregner på nytt med sin egen formel. Kalkulatorer for blant annet refraktometer til SG er kjekt under bryggingen, men det burde også vært en for hydrometer-justering basert på temperatur.
Gleder meg til å prøve denne i praksis og slippe å måtte passe på svitsje mellom meske og normal effekt[emoji4]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Endelig på plass [emoji41][emoji41]

14e1f4a8fcb5eb8aaa3dbaf8a31b49b5.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Magisk liten sak! Veldig behagelig med appen ;) Den holder temp veldig jevn. Og ett stort pluss med delayed heating funksjonen :D
 
Etter mitt første Grainfather-brygg står denne definitivt på ønskelisten til jul.
Virker jo helt magisk å styre alt via telefonen :)
 
Tilbake
Topp