Gis vekk - laugdeling

Rustfrie Perlic kopier uten shank gis bort
Hentes Hundvåg.
 

Vedlegg

  • IMG_20180330_124751.jpg
    IMG_20180330_124751.jpg
    103,7 KB · Sett: 61
Har ryddet litt, og satt ut 3-4 poser med div flasker på trappa. Stort sett 0,33 som jeg ikke gidder å rengjøre selv + litt 0,5 og 0,75. Med litt kjærlighet vil jeg tro det meste er brukende.

Send en PM for adr.
 
Ingen? Står enda på trappa, og har lagt til 7stk Kinn 0,75 flasker som jeg ikke gidder å fjerne etiketten på selv. Disse går til gjenvinning i løpet av neste uke hvis ingen ønsker dem;)
 
Har endel malt (ukvernet) jeg må kvitte meg med. Tar for mye plass, og jeg får ikke tid til å bruke det opp.
Følgende er tilgjengelig:
Best Malz Biscuit - ca. 10 kg.
Best Malz Roasted Barley - ca. 15 kg.
Best Malz Rye - ca. 15 kg.
Castle Cara Ruby - ca. 15 kg.
Oats (ikke flaked) - ca. 15 kg.

Hyl ut om noen vil ha noe. Må hentes på Hommersåk (ta med noe å ha det i). Tar gjerne i mot en flaske med noe hjemmelaget som jeg kan smake på i bytte, men det er absolutt ikke noe krav. Send en PM eller en mail på harhalv@gmail.com for å avtale henting (ikke så ofte jeg får sjekket forumet).
 
Moving and some random stuff to give before it goes in the dumpster.

Airflow/oxygen flow sensor
(3) buckets - 2 have a valve in the bottom, one without valve/hole. Have lids i think.
(2) 11L plastic fermenters. Long ago I put in some ginger ale too hot and they deformed in a bit, so probably only 10L usable now. I have been using them up to now.
Kanalvifte TD-160/100. Comes with cord, switch and plug. Used but works fine.
Ikea lamp cut and modified as ventilation hood. Works well, have some elbows and some new plastic pipe and plastic flex pipe now shown. Mounted onto wood plank.
 

Vedlegg

  • IMG_2856.jpg
    IMG_2856.jpg
    1,3 MB · Sett: 18
  • IMG_2855.jpg
    IMG_2855.jpg
    1,4 MB · Sett: 18
  • IMG_2854.jpg
    IMG_2854.jpg
    1,3 MB · Sett: 18
  • IMG_2853.jpg
    IMG_2853.jpg
    1,3 MB · Sett: 18
Tilbake
Topp