Gis vekk - laugdeling

Har 2 kasser 0,25 stubby flasker jeg ikke får brukt. Totalt 53 flasker. De er skyllt og uten etiketter men har stått i garasjen og støvet ned:)
Holder til i Sandnes om noen vil ha.
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    216,9 KB · Sett: 129
Vi har litervis med karamell og vanilje-aroma. Kommer fra Tine, har blitt brukt i produksjon av prim. SVÆRT konsentrert. Ta kontakt om du vil ha.
 
1/2 svartsekk med ølflasker gies bort. 90% 1/2 liter-flasker. Resten 0,33 liter. De fleste er grovvasket med litt limrester etter label.
Holder til på Klepp.

GITT BORT..
 
Sist redigert:
Finnes det noen snille sjeler der ute som tilfeldigvis har en 5-6m ølslange liggende til overs? Tenker da str. 3/16 ID og 3/8 OD. Betaler seff. Finner ingen lokale bryggesjapper som har dette inne for tiden:(
 
Prøver igjen da han som skulle ha den ikke har gitt lyd fra seg

Har en 60L oksygenbeholder i rustfritt stål. Dette er av dem som Haaland delte ut tidligere. Denne ble for mye til oppsettet og gis videre:)
Den er ikke kappet så den kan også kappes til en mindre kjele om ønskelig. Befinner seg i Sandnes
 
Og jeg har en av de oksygenbeholderene på 30L som gis bort. Denne er heller ikke kappet eller noe og kan sikkert brukes til noe fint :)

befinner seg på Ganddal.
 
8 stk 0,75l og 10 stk 0,33l geuzeflasker gis bort hvis noen vil ha dem. Alle 29mm kapsler. Er på Sandnes. Vasket, uten etikett, men litt støvete. PM for detaljer.

Gone.
 
Sist redigert:
Ukjent antall diverse 0,33 og 0,5l flasker gis bort eller kastes rett i glassgjenvinningen. Flaskene blir stående til onsdag 14/10-15. ellers går de rett i bosset. De er skylte men ikke vasket og en del av dem har enda etikett på. (Sandnes)

Bilde av kassen med flasker.
http://imgur.com/JU8nkX2

Gitt bort
 
Sist redigert:
Sitter med 100stk vakuumposer i størrelse 12x18cm samt 50stk i størrelse 22x30cm disse er glatte innvending. Får ikke det til å funke i min OBH vamummaskin:-(
Noen som vet om dette går?

Hvis ikke byttes de i noe gøy:)
 
Jeg har en 2 liters Erlenmeyerkolbe som jeg aldri bruker da vi alltid lager startere på ca 3 liter. Kanskje du har en kolbe på 5 liter som du egentlig ikke trenger fordi du alltid lager små startere, og derfor kan vi bytte?
 
Har en eske med 0,5 l flasker fra Nøgne Ø (68 stk). Etikken er på de fleste. Kan hentes i Sandnes etter nytt år om noen vil ha dem.


----Gitt bort----
 
Sist redigert:
Har en full pose brune flasker av diverse slag som skal i glassgjenvinnigen om ingen vil ha dem?

*gone
 
Sist redigert:
Tilbake
Topp