Det går bra!
Ole Bråten Norbrygg-medlem 30 Mai 2014 #42 Mulig å få gjær til ca 25 liter øl også? Reiser på hyttetur i helga, er tilbake på søndag. Har du mulighet for å ta vare på en slant i et glass evt?
Mulig å få gjær til ca 25 liter øl også? Reiser på hyttetur i helga, er tilbake på søndag. Har du mulighet for å ta vare på en slant i et glass evt?
Svein Erik 30 Mai 2014 #43 Skal se om jeg ikke får til det. Blir fating i kveld eller i morgen. Jeg gir beskjed! Edit: Gjær kan hentes av de to som har meldt interesse!
Skal se om jeg ikke får til det. Blir fating i kveld eller i morgen. Jeg gir beskjed! Edit: Gjær kan hentes av de to som har meldt interesse!
Ole Bråten Norbrygg-medlem 4 Jun 2014 #45 Gjæren jobber nå med en Citra Pale Ale, satser på den gjærer godt ut! Takk igjen for slurryen, Svein Erik!
Gjæren jobber nå med en Citra Pale Ale, satser på den gjærer godt ut! Takk igjen for slurryen, Svein Erik!
RuLu 12 Feb 2015 #50 WLP565 Saison slurry tilgjengelig søndag kveld i Trondheim. Må hentes på stedet umiddelbart etter fating. Send PM. Først til mølla;-)
WLP565 Saison slurry tilgjengelig søndag kveld i Trondheim. Må hentes på stedet umiddelbart etter fating. Send PM. Først til mølla;-)
T Torga 16 Feb 2015 #52 Torga skrev: Trondheim er Litt langt unna for oss i Salten Klikk for å utvide... Gjæra er nå kastet