Glass med logo

Har snakket med John, han bestiller X antal glass, og hver enkelt betaler full pris.
Da regner jeg med at alle blir fornøyde.
 
Veldig bra.  Regner med at vi nok skal klare å finne gode formål å bruke fellesslantene våre på...!  Med et avviklet Dragelag, kjøp/leie/innrdening/drift av klubblokaler, 10-15 fellesfat, tappeutstyr, ekskursjoner til UK/Tsjekkia/Belgia/tyskland/Japan og litt annet småtteri vil nok rydde opp på kontoen - hvis vi legger godviljen til.
 
Morten K. Agerup Myhr skrev:
Veldig bra.  Regner med at vi nok skal klare å finne gode formål å bruke fellesslantene våre på...!  Med et avviklet Dragelag, kjøp/leie/innrdening/drift av klubblokaler, 10-15 fellesfat, tappeutstyr, ekskursjoner til UK/Tsjekkia/Belgia/Tyskland/Japan og litt annet småtteri vil nok rydde opp på kontoen - hvis vi legger godviljen til.
Du flyr oss Morten.
Brygger forresten en Trapes Trappist i dag, har god erfaring med den.
 
Kaller alle enheter.. Til våre andre medlemmer som ikke har meldt interesse, jeg håper at dere snar gjør dette, men jeg gir frist ut denne uken til å hive seg på. Jeg kjøper inn 20-30stk til lauget (som vi tar fra felles kassa, ca.1300kr), som evnt. nyere (eldre) medlemmer kan kjøpe ved en senere anledning. Ok?  :attevar:
:biersmile:
 
Har bestillt 156 glass. Er litt over 120 som er bestillt av gutta. Da har vi igjen noen som kommer for salg for gamle/nye medlemmer. Får vel disse om en ukes tid, så tar det 1-2uker med trykk.
 
Da er glassene hentet og levert til trykker. Tok ca2 uker sa han. Logoen blir den samme, men siden det kun er 4 farger, kan den sees litt annerledes ut, men tror det blir tøfft.
 
Da har glass annkommet meg. Betal 50kr per glass til Albech og hent glass hos meg.
 
Tilbake
Topp