Steinar Huneide
Norbrygg-medlem
Dæven, det må jo være en tastefeil. Bomma på 3 tallet og trykt 6.Denne passer kanskje inn her. Tenkte å teste lokalt brygg, men når de skal ha 63 kroner for en 0.4 boks, da står jeg glatt over.
Dæven, det må jo være en tastefeil. Bomma på 3 tallet og trykt 6.Denne passer kanskje inn her. Tenkte å teste lokalt brygg, men når de skal ha 63 kroner for en 0.4 boks, da står jeg glatt over.
Jeg har ofte opplevd at sånne typer, etter at de har sovet av seg det verste, hiver seg ut i en ny orgie, sjøl om en skulle tru at de egentlig burde tenke på å forberede seg på pensjonisttilværelsen. Noen kan du bare ikke stole på! Så jeg ville ikke sovet rolig nå heller. Ikke la deg lure, men forbered deg på det verste.Se her ja, her har det vært fest i natt.
Nå er det dagen derpå tydeligvis, det verste er over for denne gang og gjengen har fått husarrest.
Vis vedlegget 56456Vis vedlegget 56457
Jeg har ofte opplevd at sånne typer, etter at de har sovet av seg det verste, hiver seg ut i en ny orgie, sjøl om en skulle tru at de egentlig burde tenke på å forberede seg på pensjonisttilværelsen. Noen kan du bare ikke stole på! Så jeg ville ikke sovet rolig nå heller. Ikke la deg lure, men forbered deg på det verste.
Nåja, det var fire dager sida, så nå er det kanskje ikke noen fare lenger. Skjønt jeg har faktisk vært med på at de har utagert etter at SG har krøpet godt under 1.020.
Gikk for Frydenlund fatøl. Den funker alltidStår to gode alternativ i hylla under, for 1/3 av prisen
På grensen til frekt å ta så mye for en pils.Dæven, det må jo være en tastefeil. Bomma på 3 tallet og trykt 6.
Denne passer kanskje inn her. Tenkte å teste lokalt brygg, men når de skal ha 63 kroner for en 0.4 boks, da står jeg glatt over.
Vis vedlegget 56528
Kundegruppa begrenser seg nok til sterke lokalpatrioter med veldig god råd.Vis vedlegget 56535
Det er nok ikke en skrivefeil. Det er bare helt feil…
Dette er vel resultat av norsk alkoholpolitikk/manglende støtte til små, lokale bryggerier.På grensen til frekt å ta så mye for en pils.
Ikke at jeg har smakt den, men jeg synes det høres grusomt ut med høy bitterhet og banan i samme drikk.Ikke for å være kranglete, men er den noe værre en annen frukt IPA?
Når industribryggeriene sette IPA merket på en vare så betyr ikke det nødvendigvis høy bitterhetIkke at jeg har smakt den, men jeg synes det høres grusomt ut med høy bitterhet og banan i samme drikk.
Legg til at den er lavkalori og at det er Mack som brygger den, så får grusomt en hel ny dimensjon.
Er klar over det, men jeg velger å leve i min lille bryggerverden der IPA = høy bitterhet og forholder meg ikke til resten av verdenNår industribryggeriene sette IPA merket på en vare så betyr ikke det nødvendigvis høy bitterhet
Hvis ingen av dere pingler har hatt guts til å prøve denne, får jeg ofre meg, da. Gikk og skula på den sist jeg var på butikken, og tenkte at den der høyst sannsynlig representerer et absolutt lavmål - men greidde å motstå fristelsen. Men nå skjønner jeg at noen må gå foran, så neste gang jeg er ute og furasjerer, blir denne med i handlekurven.
Jaja...kan jo ikke skje noe verre enn at eget øl smaker ennå bedre etterpåHvis ingen av dere pingler har hatt guts til å prøve denne, får jeg ofre meg, da. Gikk og skula på den sist jeg var på butikken, og tenkte at den der høyst sannsynlig representerer et absolutt lavmål - men greidde å motstå fristelsen. Men nå skjønner jeg at noen må gå foran, så neste gang jeg er ute og furasjerer, blir denne med i handlekurven.
Rapport følger.
Takk for at du ofret deg og tok en for lagetA man's gotta do what a man's gotta do. Så nå er ølet kjøpt, nedkjølt og drukket.
Trur dette dreier seg om pils som det er slengt banandrops oppi. Det er i alle fall det det smaker som. Ganske j......, men jeg blir ikke forundra om det slår gjennom. Bananessensen kamuflerer ølsmaken ganske godt, og på en sær måte er det ikke direkte vondt, bare ganske j...... - som øl betrakta. Men som banandropsdrikke med alkohol er det jo ... vel, det skal kanskje godt gjøres å gjøre det bedre?
Bedre eller verre enn annet innafor sjangeren? Nja - helt på linje med normalen, vil jeg tru.
Tillater meg litt reklame for Dag og Tid.
Vis vedlegget 57116