Orka ikke å dokumentere, men jeg starta dagen med å plukke opp nok WLP530 til en ny batch fra utenfor gjæringskaret... Det var litt artig helt til jeg så at starsanen fra glasset som blowoffen står i hadde flytta seg ut på tregulvet som kjøleskapet står på. Fun times!
Orka ikke å dokumentere, men jeg starta dagen med å plukke opp nok WLP530 til en ny batch fra utenfor gjæringskaret... Det var litt artig helt til jeg så at starsanen fra glasset som blowoffen står i hadde flytta seg ut på tregulvet som kjøleskapet står på. Fun times!
Prøver gjerne, men jeg er i grunnen veldig godt fornøyd med WLP530, syns den lager nydelig øl.
Nå er ikke et par desiliter den helt store vannskaden, men vannet hadde selvfølgelig trukket under plast-gulvbeskytteren jeg har under kontorstolen min... Det ser heldigvis ut til å tørke greit opp.
Ett problem med belgisk gjær er at det er så lett å høste fersk gjær som lukter nydelig.
Da får en lyst til å brygge en ny batch.
Og så blir det å høste mere gjær som igjen frister til å brygge en ny batch.
Osv. osv......
Meh, vitsen med å ha termometer i når jeg varmer til kok er jo at jeg skal gå.og skru ned effekten rett før det koker... jaja, blir liten jobb med skumming, desto mer rengjøring...
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.