Hei!

Hei alle,

vi er to nyfrelste bryggere som holder til på Leirsund, men som har fått et lite problem.

Vi har bestillt en Coronamølle her på forumet, men av forskjellige årsaker har vi ikke tak i den enda. Vi hadde tenkt til å få satt en porter i dag, men uten møllen blir det vanskelig å få malt malten. Alt av råvarer og annet utstyr er klart og ikke minst er iveren etter å få satt en ny øl stor. Fordi vi trodde vi skulle få tak i møllen i dag tidlig, malte vi ikke malten på V&B Lillestrøm i går når vi handlet (som vi har gjort de siste to gangene)

Vi lurer rett og slett på om det finnes et sted på Romerike som det er mulighet å få malt malten på en søndag. I værste (beste) fall om det er noen av medlemmene her som har ti min til overs og kan ta imot et par desperate bryggere for at de skal få knust malten sin og få satt et øl i dag.  :)

På forhånd takk!

Mvh Ivar og Oskari

Last Minute Brewery
 
Her må vi få sendt en stor, stor takk til Morten M. som stilte sin herlige MM (tror jeg) til disposisjon en søndag formiddag til to desperate bryggere uten å en gang vite hva slags pakk han inviterte hjem;)

Til Morten:  :amen:

Vi fikk satt vår kjære porter, mens vi flasket "X-mas stouten" og fikk "NyårsAPAen" på ballong. En særs produktiv dag/kveld! Håper noe blir klart til jul;)

Igjen takk til Morten (og takk til Eirik for engasjementet!)

Mvh Ivar og Oskari

Last Minute Brewery
 
Hadde jeg ikke vært på jobb skulle dere selvfølgelig fått lånt min coronamølle, som ikke bare hadde gitt dere masse godt øl, men solide overarmsmuskler i tillegg.  ;D

Regner med at dere dukker på på neste møte i NRNL.

Eirik
 
Det hadde vært knall! Er det noe som er planlagt allerede eller tar man det på hælen?  :)

Og tusen takk for tilbudet! Skjønte at du var opptatt, men det ordnet seg jo genialt ved hjelp av Morten. Får coronamøllen i morgen, så regner med vi får noen muskler i løpet av noen uker uansett;)
 
Vi tar det litt på hæla.. Ikke vært for mange møter enda, men vi startet da i sommer. Skal snart bli et "julebord" der vi skal smake på et fellesbrygg. Bare å komme!
Sender dere meg mailene deres, så skal jeg legge dere inn i google groups.
 
Skjønner! Hadde vært knall! Bare å gi en lyd når dere vet noe mer:)

E-mailene er: oskarijerkrot@gmail.com og ivar.hellesnes@gmail.com
 
Tilbake
Topp