Tror du/dere at jeg klarer å få til resten for en totalpris på 7000?
Både denne og Greta er litt vanskelige, og helt umulige på bjørnunger.Jeg kjøpte først en vanlig håndmodell (type rød emily), men den klarte ikke å få skikkelig forselgling på tredje forsøk en gang. Kjøpte bordmodell, og nå sitter korkene som et skudd etter bare ett trykk
Eg er ein tilhengar av å gjera dette enkelt, for husfyll har dei fleste allereie nok av. Sett heller av plassen du har til fulle ølflasker, heller enn bryggebling. Sparte kroner på utstyr er heller ikkje å forakte, sidan det reduserar prisen per liter øl. Burde vera av interesse for deg som student!
Så lenge du har eit vindu eller ei dør, går det fint å koke innandørs.
Dette treng du etter minimumsmåten, som eg sjølv har brygga etter i snart 2 år:
-stor kokekjele, type "krabbekoker" e.l. til 36L, fins på Coop Bygg mfl til kr 399.
-meskepose XXL kr 69 hjå Bryggselv.
-ei lang tresleiv, kr 100-150
-eit par gjæringskar ca 30L, kr 119 på Europris (kor av eitt dedikerast til skitten side)
-termometer ca kr 50, Europris
-hydrometer ca kr 70, Europris
-starsan, kr 139 på Bryggselv
-tom sprayflaske til utblanda starsan, kr 19 på biltema
Sum omlag kr 1000. Investeringa er tent inn att på det fyrste brygget.
Luksusoppgraderingar:
-kjølearrangement, spiralkjølar kr 1000 eller vri den til sjølv av koparrøyr frå Biltema.
Nedkjøling kan elles gjerast gratis ved å sette eit lukka og forsegla gjæringskar (med varm vørter) ned i større behaldar (feks kokekaret), som deretter stadig fyllast med rennande, kaldt vatn (feks i dusjen, skru av dusjhovudet). Pitchetemp vert då typisk nådd etter 2,5 time. Mange her inne vil nok meine det er for lang kjøletid, men ta denne hobbyen over tid - ikkje kast deg på utstyrsjaget frå dag 1. I din alder fins det betre ting å bruke pengar på enn bryggeutstyr, som vert liggande på loftet straks du finn deg dame igjen...
-Viktigare enn alt utstyr er kontroll på gjæringstempen, så skal du gå for ei luksusoppgradering hadde eg ikkje forakta eit temperaturskap/gamalt kjøleskap. Imidlertid går det også an å gjera dette gratis gjennom å brygge etter verforholda og der tilhøyrande gjengs innetemperatur. Med dette bør brygging føregå utanfor sumarperioda, med mindre det er saison du bryggar. Lager på utelukkande gjerast vinterstid, kor boder o.l. normalt held perfekt temp til dette føremålet. Denne tilnærminga fungerar fint for min del. Temperatur kan du overstyrast ved behov anten ved å ha eit vindau
Det bilde gjør at jeg sier ja.Når det kommer til flaskefyller så kan den brukes på begge måter som du prater om.Men den hevert du linker til vil jeg ikke kjøpt,gå for en autohevert.De har den på Bryggselv/Bryggland.Grunnen til at jeg sier det er att du slipper å suge/fylle den med veske,den koster mer men er mye bedreDet er helt standard flasker etter hva jeg kan se. Legger med et bilde for sikkerhets skyld!
Vis vedlegget 19912
Og en ting til. Brukes en flaskefyller (f.eks denne) sammen med en hevert (f.eks denne), eller kobles den rett på krana fra gjæringskaret?
Humle, gjær og silikonslanger?Når jeg fjernet flaskespyleren til 250kr fra handkekorgen ble ogsa fraktprisen redusert med over 200kr, så da var det litt penger å spare.
Noe mer jeg trenger?
Vis vedlegget 19913