Hjemmebryggerdager på Nøgne Ø 2012

Krysse fingra? Er det trekning? er man ikke med dersom man får mailen at man er deltaker i NØ hjemmebyggerdagene?

Og da var påmeldingen stengt igjen, det gikk unna! Godt over 60 folk har rukket å melde seg på, og Nøgne Ø gir beskjed til de som rakk å være blant de første 60.

Aleksander_B skrev:
Krysse fingra? Er det trekning? er man ikke med dersom man får mailen at man er deltaker i NØ hjemmebyggerdagene?
Om man var kjapp nok..

edit: Nevermind, fikk mailen nå :skitbra:

edit 2: :eek: ohoh..

OBS: mailen er ikke en bekreftelse på at man blir med, den er en bekreftelse på at man har meldt seg på og samtidig har fylt ut riktig egen epostadresse.

Og om man ikke har fått den mailen du nevner Eduard :S fikk bare en tekst opp med bekreftelse på at jeg var meldt på, ingen mail...
Er det feil adresse jeg har skrevet?

Der fikk man smekk for å ta det med ro og tenke at man tar det i morgen. :(

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Ja, her var det så påfallende stille på forhånd at det ante meg at det lå mange "gjedder i vannet" og bare ventet på å gelfse til med påmeldingen sin... ;-)

MF(orhåpningsfull)H

Morten M

Sandåker skrev:
Og om man ikke har fått den mailen du nevner Eduard :S fikk bare en tekst opp med bekreftelse på at jeg var meldt på, ingen mail...
Er det feil adresse jeg har skrevet?

Sjekk i søppelmailen din. Der havnet den hos min kjære fru.

Sandåker skrev:
Odland skrev:
Sjekk i søppelmailen din. Der havnet den hos min kjære fru.
Så dårlig ut der også, gitt. Får håpe det dukker opp en bekreftelse fra Nøgne Ø uansett :)

Jeg har også lett høyt og lavt etter bekreftelsesmail men ikke funnet noen ... Meldte meg på rett over midnatt.

Fikk bekreftelsesmail for påmelding, må nå bare vente på ekstrabekreftelse fra Nøgne Ø.

Noen dager? puh... it's killing me!

Har du meldt deg på innen de første 6 minttene lover det bra:

http://nogne-o.blogspot.com/2011/12/hjemmebryggerdagen-fulltegnet-pa-6.html

Hadde jeg vært helt edrulig hadde det ikke vært så stort spenn mellom påmeldingene, men det ble ett par ekstranummere på osdag[sup]2[/sup].
Bl.a. Old Stock 2007 vintage. En finfin avslutning på kvelden. :)

Tilbake
Topp