Hjemmebryggerdager på Nøgne Ø 2012

Minner andre treige på at man må betale før 31.12.2011. Fikk ikke somlet meg til å gjøre det før i dag.
 
Nedtellingen har startet :skitbra:

Jeg kommer til å kjøre fra Indre Østfold på fredag og har da mulighet til å plukke opp litt folk langs E-18 hvis noen trenger skyss, kan også kjøre om Oslo. Kjører stor stasjonsvogn så det er plass til noen "bøtter" i bagasjen på vei hjem. Planen er å være over til søndag
 
Heisann,
jeg er påmeldt men kan dessverre ikke delta allikevel.
Har sendt mail til bryggeriet med spørsmål om de har noen erstatter for meg, men har ikke fått noe svar ennå.
Vet noen her om det opereres med noen venteliste eller er det fritt frem for meg til å finne noen som kan ta plassen min?

hilsen
Henrik
 
Hvis du har betalt påmeldingsavgiften må du nok enten ordne en erstatter selv eller få tak i bryggeriet for å avklare, men om du ikke har betalt finner bryggeriet en erstatter siden fristen for å betale har gått ut.
 
Sitter litt i samme knipa selv da kona ikke kan være med :(

Mailer Nøgne, regner med det er folk som står i kø.
 
Noen som klarer å få tak i bryggeriet?
Jeg kan fremdeles ikke delta og vurderer å "selge" plassen min til noen andre som er interessert i å overta den. Kan få med fullmakt fra meg på at jeg har sagt fra meg plassen min hvis ønsket...

Henrik
 
Davs, Henrik! Long time, no see. Ring bryggeriet direkte, det er de som har oversikt over deltakere.
 
Fikk akkurat svar nå fra Cathie hos NØ. Jeg fant en interessent som tar plassen min så da ville hun bare vite mailadr. og mobilnr. til vedkommende også etter at jeg meldte inn det i dag.
Forsto det slik at hun holder på å tilbakebetale deltageravgiften til de som har meldt seg av.

Henrik

P.S. Davs, Gahr :eek:) godt nyttår!
 
Et spørsmål: Hvordan gjør folk med gjæring her? Koker opp vørteren på ny når de kommer hjem? Pitcher på direkten der nede?
 
er det flere som skal bo på grimstad vertshus, og dermed drikke medbrakt øl med Rawroffe og meg fredag kveld mon tro?  :biersmile:
 
Skal bo en eller annen plass sammen med Nygård. Vet ikke helt hvor dog.

Litt ølling høres jo kjekt ut.
 
Jeg er også klar for ølling :) Reiser alene så litt selskap hadde vært hyggelig. Men hadde vel egentlig tenkt å bo på hotellet, det er jo gangavstand til vertshuset så det løser seg uansett.
Ligger folket over til søndag eller er det rett hjem etter brygging på lørdagen?
 
Man kommer vel ikke til hjemmebryggerdagen for å legge seg før sola har gått ned! Ølling må til. Apotekergården er vel et fint sted for et glass etter endt bryggedag. Alle ting i Grimstad er like i nærheten av hverandre.:)
 
AudunWS skrev:
Kan man drikke medbragt på Vertshuset? Det frister jo litt :biersmile:

Det blir vel å sette seg på et rom da. Neppe populært å drikke medbrakt i puben.  ;)
 
Tilbake
Topp