Hjemmebryggerdager på Nøgne Ø 2012

Hei!

Vi er to stykker som reiser fra Stavanger til Grimstad tidlig lørdag morgen. Vi reiser så tilbake samme kveld. Dersom det er noen som kunne tenke seg å sitte på så er det bare å gi beskjed  :skitbra:
 
Var en sykt artig dag i går. Kjekt møte folk fra forumet og gleder meg som en unge til vi treffes igjen og skal teste alle ølene.
 
Kjempedag i går. Kjekt å endelig treffe folket ifra forumet! Noe dempet stemning hos meg selv da jeg kjørte og ikke kunne smake på alt det gode i baren. Men i mars blir det bra! Gleder meg stort!
Takk til Nøgne Ø og det utrolige gjestfriheten  :amen:
 
Kim og Aleksander (og evt. andre): Minst en av dere tok visstnok masse bilder der nede, og VANØ og Nøgne Ø vil gjerne få benytte seg av dem, siden de ikke hadde tid til å ta bilder seg selv. Jeg er bedt om å formidle kontakt, send mail til erikdahl@getmail.no .
 
Takk for sist! Og takk til dere gutter som jeg "snylta" litt øl fra på fredagskvelden  :biersmile:
En kjempedag på NØ i går! Gikk dessverre glipp av Hjemmebryggerforum med Gahr, da sto jeg i malt-kø. Så ble det plutselig ikke noe "opplegg" etter lunsj, og det ble en lang og pinefull dag for oss som skulle kjøre hjem. Går der og se alt det gode ølet bli servert...men bilen sto ute og ventet på hjemturen.  :bank2:

Ser frem i mot vi møtes igjen, og skal drikke enda mer medbrakt!
 
Det skal være sikkert og visst Audun! Neste år blir det overnatting også til søndagen. :)
 
Jeg så inn i refraktometeret. 18 plato.
Min vørter er godt i gang og det lukter herlig.


Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
 
Tilbake
Topp